|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
SkismøringJeg går en del på ski for tiden, men innser at jeg har mye å lære både når det gjelder teknikk og smøring. Skigleden er det derimot ikke noe å si på, jeg nyter hver eneste meter! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: SkismøringPoenget er å gå på klassisk ski når man kan smøre med blå ekstra, og så går man på skøyteski når det er møkkaføre (dvs 0 eller varmere.) :remaløsning:
|
|
|
#3 |
|
Sv: SkismøringSkøyting er totalt uaktuelt og spesielt langt til fjells. Jeg har mer enn nok med å lære meg å gå skikkelig klassisk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Livsnyter
|
Sv: SkismøringDet høres ut som om du har smørt utenfor smøresonen på skiene dine. Hvis du ikke har fått målt opp de er det en kjempe ide å få gjort det i en sportsbutikk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sv: Skismøring
Jeg smører bare fra rett foran bindingen til rett bak bindingen, så jeg tror egentlig ikke det heller. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
Sv: SkismøringDet finnes en swix app, om du har iphone. Aner ikke om den finnes til android og, men det bør den jo gjøre.
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Skismøring3 pluss er vanskelig, ja. Jeg tror jeg ville brukt feller oppover mot fjellet og hatt minimalt med smurning for god gli nedover, dersom det var stabilt terreng. Hvis ikke, ville jeg smurt med rødt midt under for litt feste oppover.
|
|
|
#8 |
|
Livsnyter
|
Sv: Skismøring
Da høres det ut som at skiene trenger en runde med gliding. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kjernesnill
|
Sv: SkismøringPluss 3 er kjip smøretemperatur når det er nysnø eller nylig snødd slik at det er mykt.
|
![]() |
|
|