|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med teskje- pynt av muffins til 5-årsdagJeg skal lage muffins med star-wars greier, men trenger helt håndfaste råd om hvordan jeg lager en sånn pen frosting, altså utstyr til å sprøyte den på, og helst oppskrift på en frosting som er god også.
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Med teskje- pynt av muffins til 5-årsdagSort smørkrem kanskje?
|
|
|
|
#3 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Med teskje- pynt av muffins til 5-årsdagKan ikke en døyt om dette, men kjenner jeg veldig gjerne vil abbonnere for jeg regner med det kommer mange snasne tips her.
|
|
|
#4 |
|
Curlingkone
|
Sv: Med teskje- pynt av muffins til 5-årsdagSvart frosting er innmari vanskelig å lage altså.
|
|
|
#5 |
|
fornyet
Sv: Med teskje- pynt av muffins til 5-årsdagMuffinslangpanne har jeg. Det er frostingen og måten jeg skal dandere denne på muffinsen på en sånn pen og elegant måte som alle happymuffinsfolka gjør uten å blunke, de tipsene er jeg trenger. Tipp ? Jeg må vite hvor dette kan skaffes også. Jernia ? Kitchn ? Jeg skal lage en batch med spiderman også , da blir det blå frosting i allefall. Må prøve noe med grått kanskje til star-wars, eller blir det nitrist ?
|
|
|
#6 |
|
Curlingkone
|
Sv: Med teskje- pynt av muffins til 5-årsdagEn slik som det står 1B på.
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Med teskje- pynt av muffins til 5-årsdagJeg kjøpte noe billig i en matbutikk en gang. Det er en pakke som ligner pakkene med Glad Pack og sånt. Husker ikke hva det heter. Det er tre plastikk-tuter og noen poser nedi der. Endestykkene vaskes og brukes flere gsnger. Det er utrolig enkelt å lage fin glasur med det utstyret! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
fornyet
Sv: Med teskje- pynt av muffins til 5-årsdagDer ja. Takk, Mjau
|
|
|
#11 |
|
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Med teskje- pynt av muffins til 5-årsdagGrått blir sikkert stilig, evnt knallrødt.
|
|
|
|
#12 |
|
fornyet
Sv: Med teskje- pynt av muffins til 5-årsdagHyacint: takker for tips, jeg må på shopping skjønner jeg. Synes alle lager så flotte kaker, nå tenkte jeg skulle bli en av dem.
|
|
|
#13 |
|
Curlingkone
|
Sv: Med teskje- pynt av muffins til 5-årsdagOm du har funnet en frosting du syns er god går du for den. Vanlig smørkrem er ikke godt syns jeg.
|
|
|
#14 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Med teskje- pynt av muffins til 5-årsdagDen eneste toppingen jeg liker på muffins er en blanding av Philadelphia, melis, smør og vaniljesukker (ekte). Den kan også tilsettes farge. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Med teskje- pynt av muffins til 5-årsdag
Sånn gjør jeg og, smører litt tykt på, ser bra ut. Jeg har brukt hvit royal icing fra betty crocker. Kjøpes på meny. Alle barna har likt den.
|
|
|
#16 |
|
fornyet
Sv: Med teskje- pynt av muffins til 5-årsdagDet var vel omtrent det jeg hadde i dinosaurkaken, som egentlig skulle se slik ut
|
![]() |
|
|