|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når kommer skolesekkene på tilbud?Jeg har lovd storesøster ny skolesekk når de kom på tilbud. Prøver å følge med, men har ikke kommet over noe ennå. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når kommer skolesekkene på tilbud?Har ikke funnet på tilbud jeg? Men nye sekker kommer vel i april/mai.
|
|
|
|
#3 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Når kommer skolesekkene på tilbud?her var det en butikk som hadde salg i oktober. Ellers tar de vel ikke inn nye nå før i juli, så ikke sikkert det er så mye salg nå, hvis de ikke kvittet seg med det før jul?? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sv: Når kommer skolesekkene på tilbud?Jeg så på en bokhandel i dag og der solgte de fortsatt fjorårets modeller til full pris. Og jeg er ganske sikker på at jeg har sett skolesekker på halv pris før. Men klarer ikke å huske om det var på senhøsten eller våren. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Når kommer skolesekkene på tilbud?Her har de hatt 50-60 % tilbud på skolesekker siden oktober/november. Jeg ser stadig disse tilbudene hos typ bokhandlere synes jeg; Notabene, Libris m.fl.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Når kommer skolesekkene på tilbud?Årets sekker kommer snart i butikk. Synes ofte jeg ser tilbud her, men de er veldig utplukket. Har du sjekket Ringo leketøysbutikk på nett?
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når kommer skolesekkene på tilbud?Jeg har nettopp vært på skolesekkjakt til min femteklassing, men de er utsolgt overalt...:-( |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Drømmer
|
Sv: Når kommer skolesekkene på tilbud?Det er noen på tilbud her. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: Når kommer skolesekkene på tilbud?En reisebutikk hadde masse salg her for noen uker siden. De fleste vil nok ha ut alt de har før de får inn årets om noen uker/mnd. Det er ikke lenge til årets sekker kommer i butikkene.
|
|
|
#11 |
|
Sv: Når kommer skolesekkene på tilbud?Da får jeg vel bare følge med og håpe at de lokale butikkene her får noen tilbud. Ellers får hun vel bare få en til full pris når høsten nærmer seg. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sv: Når kommer skolesekkene på tilbud?Bergans og Troll er også gode. Troll får du noen ganger på tilbud hos BR-Leker, XXL eller Toys R Us. XXL har også Bergans.
|
|
|
#14 |
|
Sv: Når kommer skolesekkene på tilbud?I dag var vi innom Libris og der var det halv pris på alle skolesekker. Og da valgte hun denne |
|
|
|
![]() |
|
|