|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Vintertøy fra HMJeg mener jeg har lest at det er flere her inne som er fornøyd med det? Lurer på å kjøpe inn til neste år. Hva er vannsøylen på de? Og hvordan er de i størrelse? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintertøy fra HMVi prøvde vinterbuksen denne vinteren og var godt fornøyd. Den var normal i str. Hun holdt seg varm og tørr. Kommer nok til å kjøpe til neste år også om ikke annet enn som reservebukse. Den var vel verdt pengene! Tror ikke vannsøylen var mer enn 5000, men holdt her, vestlandet.
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Vintertøy fra HMGuttungen hadde vintertøy fra HM i fjor, og vi var veldig fornøyde. I år har han fra KapAhl, og set fungerer helt fint det med.
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Vintertøy fra HMEldste har hatt vinterjakke fra HM i år, type parkas med pels på hetten. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Vintertøy fra HMJeg synes det er helt greit. Det har ikke helt samme slitestyrken som POP, men fungerer helt greit en sesong i hvertfall. Jeg synes de er litt korte i forhold til bredden.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintertøy fra HMEnig med Katta, ikke så slitesterkt som POP, men det forventet jeg heller ikke til den prisen. Her er det nå hull i buksen, men den holdt altså en vinter.
|
![]() |
|
|