|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjelp meg å finne en god parfymeJeg trenger ny parfyme, men aner ikke hva jeg skal velge. Har testet forskjellige prøver i parfymeriene, men husker jo aldri hva som er hva når jeg kommer hjem og duften har "satt seg." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en god parfymeDu må notere hvilken du prøver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å finne en god parfymeJeg har nøyaktig samme kriterier som deg og sendte mannen ut for å handle siden jeg ikke finner noe selv og aldri klarer å bestemme meg. Han kom hjem med See by chloé, og den falt veldig i smak. Nydelig duft, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å finne en god parfyme
Den er veldig god. Den er av de få parfymene jeg har klart å bruke opp før den ble gammel.
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en god parfymeJeg liker alle Filifjonka nevner og høyner med Dolce Gabbana The One Rose. Flower bomb er nok den som er mest krydret av disse.
![]() |
#9 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å finne en god parfymeHugo Boss Femme kanskje? Flower Bomb lukter fantastisk, men muligens litt tyngre enn hva du er ute etter?
![]() |
#10 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en god parfymeElisabeth Ardens Green Tea er frisk og lett og det er også DKNY sin serie Be Delicious.
![]() |
#11 |
Halloen!
![]() Sv: Hjelp meg å finne en god parfymeJeg lager liste, og skal teste alle neste gang jeg er på parfymeri. Tusen takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Halloen!
![]() Sv: Hjelp meg å finne en god parfymeEr det en barneparfyme, Skremmern? Og hva heter den? Bare "Love?" :myser: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en god parfymeÅ, er det? Den er utrolig god, og jeg er ikke spesielt glad i parfyme. Jeg fikk den av min svigerinne way back when, og sverger ved den.
![]() |
|
|