Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Knekt giftering - fått tilbake fra gullsmed og kan se der knekken var

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-13, 08:12   #1
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Knekt giftering - fått tilbake fra gullsmed og kan se der knekken var

Altså, jeg klarer å se en svart tynn "stiplet" strek tvers over ringen der knekken var tidligere. Ellers så er den shinet opp veldig, så den ser jo omtrent ny ut. Men man skal vel ikke kunne se hvor knekken har vært etter en reparasjon?

Legg på at de i tillegg ikke har klart å beholde den opprinnelige formen/markeringen på ringen min med tydelige kanter på siden, så jeg føler jeg ikke fikk "min" ring tilbake. Den skal i retur, sammen med mannens så de blir like, men forventer jeg for mye av en reparasjon?

Gammel 11-03-13, 18:56   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Knekt giftering - fått tilbake fra gullsmed og kan se der knekken var

Nei, det syns jeg hørers rart ut. Jeg har tatt inn flere ringer og det er ingen synlige tegn etter det. (Vet ikke hvordan de gjør det, men de må vel nødvendigvis kappe den for å gjøre den mindre vil jeg tro.)

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 19:54   #3
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Knekt giftering - fått tilbake fra gullsmed og kan se der knekken var

Den skulle bare loddes, ikke endre størrelse på. Jeg var tilbake med den i dag, og sitter igjen med en guffen følelse. De skulle sende den inn, men regnet ikke med at det ble gjort noe med for de hadde jo ikke gjort noe for å endre utseende på den. Det står "kunden føler den er rundere...", ikke at den fysisk er det og det trengs ikke mikroskop for å se at dameringen ikke lenger er lik herreringen som ikke har vært reparert.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.