Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Beaver spisestuestol fra Bolia

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-13, 08:53   #1
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Beaver spisestuestol fra Bolia

Noen som har disse? Og eventuelt kan an- eller avbefale dem? Kunne tenkt meg disse i hvitt, ev. med hvitt spisestuebord til. Eller kanskje hvitoljet eikebord.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 08:55   #2
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beaver spisestuestol fra Bolia

Tilleggsopplysning; de kommer til å bli brukt hver dag til alle måltider da de også vil fungere som kjøkkenstoler. Vi skal ha spisestuen på kjøkkenet nemlig. Så det må være noe som kan enkelt rengjøres, med tanke på de (snart) 3 små barna vi har/får. Ellers ville jeg nok heller valgt denne, spesielt med tanke på sittekomfort. Men man kan kanskje ha noen puter i laminatvarianten.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 09:08   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beaver spisestuestol fra Bolia

Har sett noen lignende fra Living, som jeg mener Appelsin har.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 09:18   #4
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beaver spisestuestol fra Bolia

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Har sett noen lignende fra Living, som jeg mener Appelsin har.

Disse kanskje? Jeg likte de godt og de ser bedre ut å sitte i. Men de har vanlige eikeben, ikke hvitlakkerte.. Nå har vi nytt hvitlakkert eikegulv og det er jo penest om det matcher helt synes jeg.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 09:19   #5
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beaver spisestuestol fra Bolia

Disse i grått var lekre! Men igjen, de må enkelt kunne tørkes av.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 09:23   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beaver spisestuestol fra Bolia

Jeg synes de så litt harde og vonde ut. Og så ville jeg ha sjekka om beina stikker lenger ut enn setet - kjipt hvis de filtrer seg inn i hverandre.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 09:39   #7
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beaver spisestuestol fra Bolia

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg synes de så litt harde og vonde ut. Og så ville jeg ha sjekka om beina stikker lenger ut enn setet - kjipt hvis de filtrer seg inn i hverandre.

Ja, det er jeg enig i, de ser harde ut. De fra Living ser bedre ut. Jeg jobber jo egentlig rett ved Bolia, stikke ut en tur i lunsjen kanskje.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 09:47   #8
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beaver spisestuestol fra Bolia

Æsj, nå har jeg lyst på disse jeg. Men håpløst å rengjøre vel?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 09:50   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beaver spisestuestol fra Bolia

Jeg likte de London-stolene kjempegodt, men etter å ha hatt stoler med forholdsvist lyst stofftrekk en stund tror jeg nok det ikke blir å kjøpe det igjen før ungene er store. Vi holder ut med de vi har nå altså, for flekker går bort med vask (det er kun stoff på setet), men jeg kan jo ikke vaske setene i ett kjør (da kan man ikke sitte på de før de er tørre igjen, man må nemlig dynke setene for å få de rene og vaske hele og ikke bare der det er flekker.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 20:03   #10
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Beaver spisestuestol fra Bolia

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Æsj, nå har jeg lyst på disse jeg. Men håpløst å rengjøre vel?

De finnes i finér også, ikke bare stoff, men da er man kanskje tilbake til spørsmålet om hvor behagelige de er.

Jeg hadde veldig lyst på disse stolene og satt godt på versjonen med stoff, men mannen satt ikke like godt så da ble det andre stoler.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 23:46   #11
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beaver spisestuestol fra Bolia

Hvor godt funker sånn teflonimpregnering, tro? Kanskje det hadde vært løsningen...

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-13, 07:49   #12
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beaver spisestuestol fra Bolia

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Hvor godt funker sånn teflonimpregnering, tro? Kanskje det hadde vært løsningen...

Jeg hadde hvite stoffstoltrekk på spisestuestolene tidligere. Riktignok før barn, men det var stadig barn innom. Jeg sprayet med impregnering og det var overraskende enkelte å tørke bort klin som måtte komme da. De holdet seg veldig pene.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-13, 12:25   #13
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beaver spisestuestol fra Bolia

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Jeg hadde hvite stoffstoltrekk på spisestuestolene tidligere. Riktignok før barn, men det var stadig barn innom. Jeg sprayet med impregnering og det var overraskende enkelte å tørke bort klin som måtte komme da. De holdet seg veldig pene.

Interessant! Kan man spraye sånt på hvilket som helst type stofftrekk?

Jeg har sjikkli lyst på de Londonstolene altså..

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-13, 20:44   #14
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beaver spisestuestol fra Bolia

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Interessant! Kan man spraye sånt på hvilket som helst type stofftrekk?

Jeg har sjikkli lyst på de Londonstolene altså..

Jeg kjøpte flasken med sprayimpregnering i butikken hvor jeg kjøpte stoffet. Husker ikke merke/type, men den var for å spraye på "vanlig" stoff. Væske og klin trakk ikke ned i stoffet og kunne lett tørkes av umiddelbart.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-13, 22:10   #15
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Beaver spisestuestol fra Bolia

Jeg har prøvesittet stolene i hovedinnlegget på butikken, og jeg syns ikke de var veldig gode å sitte i.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 20:47   #16
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beaver spisestuestol fra Bolia

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Jeg kjøpte flasken med sprayimpregnering i butikken hvor jeg kjøpte stoffet. Husker ikke merke/type, men den var for å spraye på "vanlig" stoff. Væske og klin trakk ikke ned i stoffet og kunne lett tørkes av umiddelbart.

Høres bra ut. Da må man kanskje være flink til å jevnlig impregnere, men det bør jo være mulig å få til da.

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jeg har prøvesittet stolene i hovedinnlegget på butikken, og jeg syns ikke de var veldig gode å sitte i.

Nei, det tror jeg på. Har egentlig slått de fra meg nå. Tror kanskje vi går for noe i stoff eller skinn.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no