|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan gjøre denne setningen bedre?Jeg synes denne setningen var litt dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan gjøre denne setningen bedre?Enig med deg
![]() |
#3 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvordan gjøre denne setningen bedre?Enig i innhenting av informasjon. Dessuten forstår jeg ikke dette med enn hvor. Skal det ikke være enn når? Og bør det ikke være komma før enn?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
både her og der
|
![]() Sv: Hvordan gjøre denne setningen bedre?
Noen forslag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Hvordan gjøre denne setningen bedre?
Jeg synes denne setningen er lettest å forstå, språket er ikke så oppstyltet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvordan gjøre denne setningen bedre?Enig!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() Sv: Hvordan gjøre denne setningen bedre?coras omskrivning var bra! Du kunne kanskje brukt innsamling av informasjon i stedet for innhenting? Forøvrig heter det OTC-produkt (med bindestrek). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
kross
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hvordan gjøre denne setningen bedre?Og jeg synes faktisk godt det kan stå informasjonsinnhenting i ett ord, sånn at setningen blir kortere. Ellers enig med mehmet.
![]() |
|
|