Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er en dyr sofa verdt prisen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-13, 10:32   #1
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Er en dyr sofa verdt prisen?

Vi er på utkikk etter ny sofa, og falt pladask for en hjørnesofa fra Hjellegjerde (mantovani) til 30 000 kr. Jeg er gnien, og synes i utgangspunktet selv 10 000 kr er mye å bruke på en sofa, men den Hjellegjerdesaken oste kvalitet lang vei. Men står kvaliteten i stil med prisen? Hva er FP-erfaringene med Hjellegjerde, for eksempel?

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:25   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.054
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Vi har en dyr sofa. Putene er like gode som da den var ny, og trekket (mikrofiber, kan vaskes) er også like fine. Jeg synes den er like fin sånn utseendemessig som da vi kjøpte den for 12 år siden. Pris? Vi betalte 20 000,-, det var med 30 % avslag. Vår er fra L.K. Hjelle.


Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:35   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Med såpass små barn som vi har, vil jeg si nei. Sofaen vår er ufattelig flekkete nå etter et par år, og det herjes en god del med putene i ubevoktede øyeblikk.

Når det er sagt, synes jeg ikke 30 000 var sånn voldsomt dyrt, da, hvis sofaen er stor. (Jeg har jo lært her inne at det finnes masse sofaer til 50 000 også. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:37   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Enig med Bluen. Min kostet rett under 20.000 og ser egentlig ikke ut pga. flekker. Men, den får holde litt til mens barna enda er relativt små.

Jeg kjøper ikke en dyr en før de er eldre.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:38   #5
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Ikke i vårt tilfelle. Kjøpte sofa til 32.000 for ett år siden. For to uker siden fikk vi ny pga. at trekket hadde blitt så stygg på den forrige (trådene løsnet, og vi byttet trekket tre ganger før vi fikk tilbud om ny sofa). Men det var jo trekket som var dårlig (og det finnes jo utallige trekk å velge mellom), ikke selve sofaen.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:42   #6
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Vi har en litt dyr sofa, men jeg synes den er verdt prisen til tross for mye herjing og søl fra 2 x 3,5-åringene. Men sofaen vår er enkel å holde ren/tørke av, da, og for ekempel en helhvit sofa kunne aldri vært aktuelt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:53   #7
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Vi kjøpte ny sofa for 6 år siden på Bohus, og den er fullstendig utslitt. Mikrofiberstoffet sprekker opp, stoppen er nedsittet, og treverket har knekt i 3 av 4 armlen (har tenåring som liker å slenge seg ned i sofaen med full tyngde). Noen lys sofa blir ikke aktuelt, men yngstejenta er straks 4 år, tenåringen har lyst ut i verden å studere om et drøyt år og vi spiser ikke noen måltider i sofaen etter at vi flyttet og fikk plass til spisestue.
Den sofaen vi har sett på til 30 000 er en hjørnesofa, 2,5+2,5. Ikke så stor akkurat, men det stoffet og treverk i bjørk og ikke sponplater, samt en flatterende passe mørk grå farge gjorde at vi fikk stjerner i øynene begge to. Vendbare puter er vel en fordel? Tror vi må tilbake for å se om trekket er avtagbart slik at det enkelt kan vaskes også

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:53   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Jeg vet ikke om jeg har kostet det på meg. vi har modulsofa fra bohus som heter Palma. Den er litt i mellomsiktet når det kommer til pris - endel variasjonsmuligeter. Der vil prisen komme på det halve for en hjørnesofa vil jeg anta.
Men nå er jeg gjerrig og i tillegg med manglende ønske om å være helt stressa på barn og søling og sånn.
(vi har bare en treseter - men valgte stoff selv og har valgt stoff med slitegrad 3 og som er vaskbart - og med både rygg- og seteputer som er vendbare)

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:57   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Oi, utslitt sofa på 6 år! Jeg syntes vi var ufordragelig råflotte som bytta ut vår gamle furusofa etter bare 12 år. (Foreldrene mine har sin Ekornes skinnsofa på 32. året, til sammenlikning - lett å se hvor jeg kommer fra. Den har vært totalt utslitt minst halve tida, men det tar ingen notis av.) Som Che er jeg nok gnient anlagt (og vi kommer aldri til å få oss nye spisestuestoler).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:58   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Vi kjøpte sofa for 5 år siden. Den betalte vi 24 000 for (men den er virkelig diger ... og i dag fungerer den som en hjørnesofa pluss en sjeselong som vi har et annet sted i leiligheten). Sofaen er alldeles utslitt, og ble ganske fort sliten.

Men vi elsker den virkelig. Det er så godt å kunne ligge i sofaen alle 4 og se på film. Dette er den vi har, men modulene er løse og kan settes sammen som man vil. Den er større enn den ser ut på dette bildet.


Vi flytter snart og mistenker at vi kommer til å sitte igjen med en god del penger. Vi lurer da på å bytte ut den slitte, men elskede, sofaen med noe som varer litt lenger. Da kommer vi nok til å bruke rundt 30 000 eller kanskje mer. Men da kommer begge ungene i skolealder, så det er kanskje lov til å håpe på mindre søl (ungene mine søler ikke egentlig noe særlig ... i hvert fall ikke sammenlignet med unger vi har på besøk).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07

Sist redigert av Tjorven : 13-03-13 kl 13:03.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:59   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Vaskbart trekk her også og både rygg og sitteputer er vendbare.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 13:24   #12
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Ja, det er verd det. Vi hadde Brunstad, rammeverk og sittekomfort er udiskutabelt bra. De myke ryggputene siger litt. Vi kvittet oss med den etter 11 år fordi størrelse og form på sofaen ble feil i ny stue, og fordi ungene hoppet istykker et trekk. Stoffet var ute av produksjon.

Vi kommer til å velge tilsvarende sofa neste gang. Men da klassisk fasong og vaskbare trekk. Jeg ønsker ikke skinn, selv om det sikkert er lurt.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 15:13   #13
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.790
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Vi har to billige sofaer (8000 kr til sammen) fra Skeidar, og de er både like fine og like gode å sitte/ligge i som da vi kjøpte dem for 10 år siden. Microfiber.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 15:30   #14
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Ja, det vil jeg si. Vi kjøpte to billige sofaer, 12000 for begge, for 12 år siden, og de har holdt seg bemerkelsesverdig fint gjennom to unger og relativt hard bruk, men foreldrene mine sin sofa fra Hjellegjerde (eller var det Brunstad? ) fra 1995 så nesten ikke brukt ut i det hele da de byttet den ut for kort tid siden. Den var i en klar blåfarge med røde blomster og var ikke falmet eller synlig slitt, den var endatil i ull uten å ha synlige nupper eller løse tråder. Den ble gitt videre og kan sikkert brukes i mange år fortsatt. Vår sofa holder nok i noen år til, men den har tapt seg i fargeklarhet og begynner å bli litt nedsittet og stoffslitt. Den ser ikke like pen ut lenger rett og slett. Jeg er så glad i den, og den er såpass klassisk at jeg ikke bytter den før jeg absolutt må.

Jeg syns absolutt at det er målbar kvalitetsforskjell på dyr og billig sofa, men tenker litt at de færreste ønsker å ha samme sofa i 30 år liksom, og da er det unødvendig å bruke mange tusen ekstra på kvalitet.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 15:41   #15
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.868
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Vi har to billige sofaer (10 000 til sammen, A-Møbler) i mikrofiber. De har vi hatt i seks år og de er akkurat like fine. De tåler alt mulig rart. Alt fra ketchup og syltetøy til pennestreker kan vaskes av med en klut og to katter og tre barn har gjort sitt, men det skulle man altså ikke tro når man ser sofaene. Jeg ville aldri kjøpt dyre sofaer når man har små barn, og må innrømme at jeg ikke helt ser hva en dyr sofa skulle gitt oss som vi ikke allerede har. Jeg tror man får hva man betaler for kun opp til en viss pris, og dyrt er ikke alltid det samme som bedre.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 15:43   #16
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Min mor har forøvrig også en sofa fra Ekornes som på tross av 9 barnebarn ser uforskammet fin ut selv om den er 19 år gammel. (og der innså jeg hvor gammel jeg er, for jeg hadde jo flyttet hjemmefra da hun kjøpte sofaen)

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 16:11   #17
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Nei, det har vi funnet ut er å kaste pengene ut av vinduet. Kjøpte dyr Formfin (norsk design) på Bohus for endel år siden. Maken til makkverk skal man lete lenge etter. Dårlig sømningsmonn så putene sprakk opp. Bakplaten i sofaen var ikke fast, og lagde lyder når man lente seg mot den. Stoffet ble altfor fort slitt. Og det verste var reklamasjonstiden! De var virkelig ikke villige til å gi etter. Tilslutt så ordnet det seg, men aldri, aldri mer verken Bohus eller dyre sofaer Etter det har vi kjøpt Ikea, og er så innmari fornøyde både med kvalitet og design på de to typene vi har Og så kan man jo fornye hele stuen for en billig penge ved å kjøpe nytt trekk - what's not to love

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 16:14   #18
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Her har den dyre modulsofaen fra Living holdt seg dårlig, og de billige sofaene fra Ikea holdt seg godt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 16:17   #19
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.837
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Vi har nettopp fått i hus Ekornes sofa med lenestol og puff. Dette kom på ca 50000, så jeg håper virkelig vi får igjen for pengene. Det skal i følge selger være tipp topp kvalitet, med gode garantier, det håper jeg stemmer.
Jeg kan ikke uttale meg enda, da vi kun har hatt den en ukes tid.
Sofaen vi hadde før denne betalte vi ca 15000 for, den holdt i godt 6 år.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 19:40   #20
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er en dyr sofa verdt prisen?

Kan legge til at Ikea Ektorp, som er den vi har hatt lengst av Ikea sofaene her, har vi hatt i 7 år og den ser like fin ut Mens Formfin'en så stygg ut etter kort tid.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no