|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() New York i januar?Mannen min blir 40 år den siste dagen i januar (samme dag blir datteren min 9 år). Billetter for hele familien er funnet til bare 11 000 til New York slik at vi er borte på dagen, og får en ordentlig tur, men med bare 3 fraværsdager fra skolen.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: New York i januar?Det kan være veldig kaldt, jo, så dere må kle dere godt. Vinden tar godt når den får tak mellom skyskraperne. Men det er fint når det er snø i New York altså.
![]() |
#3 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: New York i januar?Vi var der i februar i fjor, gikk helt greit. Kle dere godt, kjekt tid å reise på, lite turrister i fht ellers fikk jeg inntrykk av.
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: New York i januar?MIn venninne Juliet som er oppvokst der, sier at enhver nordmann må da tåle det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|