|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Kähler ManoJeg er ikke så servise-opptatt egentlig, og har ikke prioritert kjøpe matchende kaffekopper og den slags. Bortsett fra den grønne settet fra Europris til 299 som jeg kjøpte for ti år siden og som lever fint enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kähler ManoKjempefine! Personlig liker jeg ikke å drikke varme drikker av noe uten hank, men ikke sikkert det er et problem for dere. Jeg tror jeg hadde kjøpt litt ulike farger, men et par tre av hver.
![]() |
#3 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Kähler ManoJeg heller litt til å velge to-tre-fire farger med noen av hver, som du sier. Mest av gult og oransje, og så noen lysegrønne/hvite/lysegule/turkise i tillegg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kähler ManoMano har den fineste oransjefargen! Men ellers har jeg Teema, blått fra tidlig nittitall som begynner å bli veldig slitt, så nå supplerer jeg med hvitt. Det har en form jeg ikke blir lei av, og er dessuten et mer komplett servise.
![]() |
#5 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Kähler Mano
Teema er fint. Hva mener du med mer komplett? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bare sær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kähler ManoFlere tallerkenstørrelser, serveringsfat, sausenebb og sånt.
![]() |
#8 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kähler ManoJeg har! De er såpass tykke at det går veldig fint at de ikke ha hank. Jeg har en av hver farge, og trives godt med det.
![]() |
#10 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kähler ManoJeg tror forøvrig den grønnfargen er ny, da må jeg jo ha en ny kopp!
![]() |
#12 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kähler Mano
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
navnet sjemmer ingen