Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Egnet sing-a-long-cd til barn

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-13, 21:43   #1
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Egnet sing-a-long-cd til barn

Niese på 5-6 år elsker å synge, og i dag har vi kjøpt cd-spiller med mikrofoner til henne, men jeg er på jakt etter en cd ved siden av.
Ingen her er veldig syngete av seg, og vi har vel ikke satt våre bein i en musikksjappe på flere år, så jeg vet ikke hvor jeg skal begynne å lete.
Noen som har erfaring med syngeglade barn og hva som er favoritter, og ikke minst hva omgivelsene ikke bør utsettes for?

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 21:57   #2
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Egnet sing-a-long-cd til barn

Mine unger synger til alle cd'er de.
De synger til Kaptein Sabeltann og de synger like høyt til Holy Diver av DIO. (Og de SYNGER også, med tekst og det hele.)

Så det er bare å finne ut hva hun liker (eller påvirke henne med det DU liker) og plugge i kontakten.

Gammel 17-03-13, 22:04   #3
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 51
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Skulle inn og si det samme, alle cder duger. GPjunior er topp synes femåringen her.

Gammel 17-03-13, 22:12   #4
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg spurte niåringen, og hun sa Lady Gaga.
Men MGP junior var et godt tips, takk!

Gammel 17-03-13, 22:52   #5
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

JEG synger i alle fall til Christine Sandtorv sine Stjerneteller Cd'er!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-13, 10:48   #6
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ville liker å synge til Emil i Lønneberget, hun fikk en cd med de mest kjente sangene fra Astrid Lindgren en tid tilbake.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-13, 10:51   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knutsen og Ludvigsen er en slager hos min 5-åring.

Gammel 18-03-13, 11:43   #8
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

JEG synger i alle fall til Christine Sandtorv sine Stjerneteller Cd'er!

Nå bestilte jeg en med godnattsanger, håper den faller i smak. Takk for tips.

Gammel 18-03-13, 12:05   #9
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Nå bestilte jeg en med godnattsanger, håper den faller i smak. Takk for tips.

Ja og den andre, gullamanter, finnes på Spotify! Og Itunes. Og billig hos platelkompagniet.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.