Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kost til øyenskygge

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-13, 15:18   #1
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kost til øyenskygge

Jeg fikk kurs i å sminke meg da jeg ble voksen forrige uke. Nå øver jeg. Jeg skal kjøpe denne fra i.d. som jeg likte veldig godt da den ble tvangspåført. Og primer. Men hva slags kost skal jeg ha med? Og er det noe mer morsomt jeg burde kjøpe?

Jeg har foundation, warmt, rouge, mascara og eyeliner. Og jeg øver, som sagt.

Gammel 20-03-13, 17:26   #2
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Kost til øyenskygge

Følger spent med her, hva er warmt?

Jeg hadde forresten et godt pensel sett før, fra Kanebo. Det savner jeg, har ikke funnet det igjen

Gammel 20-03-13, 18:34   #3
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte et sett med børster fra MAC. De er virkelig gode. Det lønner seg egentlig å gå til et godt parfymeri som har ansatte som kan, og be om litt hjelp.

Gammel 20-03-13, 18:38   #4
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

Følger spent med her, hva er warmt?

Jeg hadde forresten et godt pensel sett før, fra Kanebo. Det savner jeg, har ikke funnet det igjen

En form for solpudder. Gir litt glød til huden.

Gammel 20-03-13, 19:02   #5
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bodyshop har gode koster.

Gammel 20-03-13, 20:15   #6
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Jeg har hatt litt forskjellig, men aldri vært mer fornøyd enn med MAC.

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 23:25   #7
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kost-serien til Mary Kay, veldig fornøyd.

Gammel 21-03-13, 05:39   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Kostene fra Mac er "verdenskjent". Jeg bestilte et fake Mac sett fra ebay til en hundrings som også fungerer helt supert. (Visste ikke at det sto mac på, da dette ikke kom frem på bildene.)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 10:02   #9
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Chanel, Bodyshop og Mac har gode koster. Legg gjerne litt penger i gode koster, med litt rengjøring og kjærlighet vil du kunne ha de i 8-10 år.

Gammel 21-03-13, 10:12   #10
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg likar iD sine kostar godt. Men betyr dette at iD har fått formpressa øyenskyggar? Eg har gått over til Jane Iredale på øyenskyggefronten for eg blei SPRØ av dei lause til iD.

Gammel 21-03-13, 11:44   #11
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Standard

Jepp, de har formpressede øyenskygger. Hva slags kost(er) fra i.d. skal jeg starte med? Gjerne noen jeg kan kjøpe sammen med øyenskyggen på blivakker.no. Ja, for jeg lurer egentlig ikke bare på hvilket merke jeg skal kjøpe, men hvilken kost - altså hva den skal hete. Hvordan skal den/de se ut. Jeg kan jo ikke dette!

Hvordan tar jeg best mulig vare på kostene mine, da. :novise:

Gammel 21-03-13, 11:46   #12
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg bruke den som vel heiter kost til øyenskygge.

Og å ta vare på; eg vaske mine med shampo og balsam!

Gammel 21-03-13, 11:47   #13
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

http://www.blivakker.no/product/i-d-...y-shadow-brush-

Gammel 21-03-13, 11:53   #14
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp, den Tussa linker til. Den litt brede lett buede fasongen er god.

Gammel 21-03-13, 15:07   #15
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Standard

Takk, takk, takk!

Jeg kjøpte like greit to sett med øyenskygge. Litt luksus fortjener man jo.

Gammel 21-03-13, 17:40   #16
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har også en Ready-palett (Ready er serien til BM som er formpressa), og er knallfornøyd med den! Har Ready solpudder også, samt at jeg skal kjøpe rougen også.

Bruker BM og MakeupMekka-koster.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:00.