Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Rimelige flybilletter

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-07, 12:40   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rimelige flybilletter

Hei,

Jeg prøver å sjekke opp hvor jeg kan finne de mest rimelige billettene fra Oslo til et sted i Asia. På Kelkoo og andre søkemotorer søkes det mest på norske eller europeiske sider og jeg er ute etter rimeligste flybillettene uansett flyselskap = gjerne asiatiske og andre flyselskap også.

Noen som kan gi meg noen bra web-adresser?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 13:16   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelige flybilletter

Om du går inn på startsiden.no og flybilletter, så finner du flere søkemotorer der som tar for seg det meste. Evt. kan du jo google etter utenlandske søkemotorer.

Gammel 25-04-07, 23:21   #3
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

På Widerøes sider er det jo koplet opp mot Amadeus, og den skal jo dekke hele verdens flyselskaper?

www.Reisefeber.no får du også opp alle mulige flyselskap, ved å gjøre ett søk på Oslo-Bangkok får du alt fra Aeroflot til Thai Airways.

Jeg gjorde forøvrig en gang ett kupp på en innenriksflygning i USA som jeg bestilte gjennom www.travis.no Av en eller annen grunn fikk jeg ikke tilbud om samme billetten andre steder, selv ikke om jeg hadde bestilt den i USA. Kan være verdt ett søk?

Ellers så er det vel slik at mange rabatterte billetter fra flyselskapene kun er tilgjengelig i en bestemt retning.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 07:46   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips!

Jeg fant også denne siden i går http://www.momondo.com/en/

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 18:08   #5
Pacifer
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2007
Pacifer har et hav av muligheter foran seg
Standard

Som et supplement til rådene over: Gå til hjemmesiden til flyplassen du skal til. Se etter hvilke flyselskaper som flyr til den destinasjonen og søk direkte på hjemmesiden til de selskapene som er aktuelle.

Pacifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 18:20   #6
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da vi dro til Asia i fjor var det faktisk Star Tour sin søkemotor som fant billetten for oss. Brukte også den året før da vi dro til NY.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:14.