Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-13, 22:10   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?

Jeg fabulerer om å ta med jentene mine (som da er åtte og fem) til et eller annet Syden-strøk i høstferien i år. Men jeg aner null og nada om sånne turer.

Hvor er det varmt? Hvem skal vi reise med? Jeg vil ha alt så enkelt og linet opp som bare mulig.
-Hotell med basseng
-Hotell like ved stranda
-Leilighet like ved stranda?
-Sandstrand
-Steder man kan spise i passe gangavstand for makelig anlagte strandløver på fem år
-Kort busstur fra flyplass til der vi skal være
-Bamseklubber og sånt er ikke så nøye, jeg vil være sammen med ungene
-Er sånn inclusive-greier ok når man reiser med unger?

Jeg vil heller betale noen kroner ekstra for å bo i en liten leilighet i relativt idylliske omgivelser enn å bo i en sjuende etasje i et sånt gigantisk sydenferiemaskinerihotell.

Finnes sånt?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.