|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Drømmer
|
Hvordan er Reflex sine dresser i størrelsenJeg har kjøpt Reflex vårdress i bursdagsgave, jenta fyller 1-år og jeg trodde jeg hadde kjøpt dress i størrelse 86 men har visst kjøpt i størrelse 80. Det står nemlig 86 på lappen utenpå dressen, men når jeg skulle pakke den inn nå så ser jeg at det står 80 inni dressen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvordan er Reflex sine dresser i størrelsenJeg synes de er store, på lik linje med Reima. Begge mine har brukt 74 i yttertøy som 1-åringer. Minsten blir 3 år om en måned og har en Reflexdress i 86 som passer helt fint.
|
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er Reflex sine dresser i størrelsenDe er ganske normal yttertøystørrelse men de er kort i ryggen og lang i beina. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvordan er Reflex sine dresser i størrelsen
Det gjør de selvsagt, men med over 1 t og kjøre til nærmeste byttested så tror jeg ikke det er så aktuelt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Drømmer
|
Satser på den passer jeg da. Takk for svar. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan er Reflex sine dresser i størrelsenMen om hun ikke er veldig stor sp passer den nok. Min gutt er ganske lang med sine 86cm. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvordan er Reflex sine dresser i størrelsenHvor stor er hun? Vi har hatt et par dresser fra Reflex, og de passet vel omtrent til barnas høyde. Våre var relativt lange og slanke. Men niesen min som er krafig bygget bruker klær som tilsvarer 1-2 hakk over hva høyden tilsier. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvordan er Reflex sine dresser i størrelsenKnerten har sin andre vinterdress derfra nå (begge ganger kjøpt som reservedress og endt opp som hoveddress, så nå har jeg tatt poenget og kjøpte en til neste år også...)
|
|
|
#9 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer. Jeg skal selge Minstemor sin Reflexdress i 86 nå, og hun fyller 3 år i april.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvordan er Reflex sine dresser i størrelsenMin 4.5 åring på 105 cm skal bruke reflex vårdress i str 98 i år også. Det er nesten så jeg tror den er merket feil, for den er stor.
|
|
|
#11 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er Reflex sine dresser i størrelsenStor i str.
|
|
![]() |
|
|