Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hardbag til TFK

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-13, 11:20   #1
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Hardbag til TFK

Vi har en 2007-modell TFK Joggster Twist stående et sted, og tenkte slenge bag på understellet til denne når neste unge er på plass. I den forbindelse et simpelt ja/nei/vet ikke-spørsmål:

Har det vært gjort noen forandringer på TFK siden 2007, eller vil det jeg finner når jeg skriver TFK hardbag på Finn.no passe til understellet?

Gammel 01-04-13, 11:53   #2
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hardbag til TFK

Er temmelig sikker på at det ikke er gjort store endringer siden da. Vi lånte bag fra vennepar som kjøpte vogna i 2007, mens år er fra 2009. Kjøpte ny bag (multi-x med egne adaptere) nå før jul, som passer samme understell.

Men hør med importøren, http://barnesikring.no/ så får du sikkert det sikreste svaret.

Gammel 01-04-13, 12:03   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vogn jeg kjøpte i januar 2008 og bag kjøpt i 2011. Det er ingen forskjell på de og har ikke skjedd noe siste året heller. Du kan bruke orginalbagen og Multibagen.

Likte vognen veldig godt som bagvogn.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 12:15   #4
shute
prokrastinator

shute sin avatar

shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Så praktisk, takk!

Gammel 01-04-13, 12:22   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Det sa mannen også når jeg kjøpte bag i Tyskland til 900kr og han trodde det skulle bli dette barnets vognutgifter.

Og så når han var 6mnd gammel enda vi opp med å kjøpe en Brio Go for å ha ungen mot oss. Jaja.

Gammel 01-04-13, 12:25   #6
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Standard

Hehe, vi har en City Elite som blir sportsvogna. Kan ikke ha ungen mot oss i den, men synes innsynet er godt likevel.

Må bare bruke TFK-en en stund, fordi vi har en tåpelig trapp som skal trilles og hvor det er festet plankegreier til trilling som ikke passer hjulbredden til CE. Det går nesten, så jeg gjør det med større barn og litt vakling, men tør ikke med bagbaby.

Gammel 01-04-13, 12:41   #7
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Hæ? Er det ikke gjort endringer på bagen siden 2007? 2008-modellen på tvillingvarianten hadde i alle fall litt annerledes bager med stropper i stedet for bærehåndtak i selve kalesjen. Men dette var vel også eneste forskjellen på disse bagene (og de gamle bagene gikk på de nye vognene).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 12:49   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Kan være det er gjort forskjeller men festemekanismen er akkurat lik. Men etter hva jeg husker var bagen lik når jeg så på de når jeg kjøpte vognen også. Men Storebror var 6mnd den gangen så ble ikke kjøpt bag.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.