|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
To Sabeltann or not to Sabeltann?Vi tar en uke på det blide sørland til sommeren. Det blir debut i Dyreparen for alle ungene. Eldstemann er 6 og de to minste fyller 4 nå i vår. Eldstemann har vært veldig glad i Sabeltann, men entusiasmen har sunket veldig det siste året. De to små synes det er veldig stas, men også litt skummelt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: To Sabeltann or not to Sabeltann?Hvis de ikke er blodfans og dere ikke ser for dere at det er superstas å sitte oppe halve natten for å se det, så er det jo masse gøy i sabeltanns verden - ofte småforestillinger på dagtid og man kan se skuespillerne i aksjon på dagstid og kjøre båten - og forestillingen er ikke helt gratis - så ville jeg ha droppet det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: To Sabeltann or not to Sabeltann?
Enig.
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: To Sabeltann or not to Sabeltann?Bo i Abra Havn.
|
|
|
|
#5 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi skal bo på en hytte en uke, så det blir ikke Abra Havn nå, men kanksje i høstferien eller påska neste år. Høres unektelig veldig stas ut. :-) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Høres bra ut! Det blir nok Abra Havn på oss i høstferien.
|
|
|
|
#8 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: To Sabeltann or not to Sabeltann?Hvordan er det i abra havn når det ikke går forestillinger, f eks i mai? Det er jo nesten utsolgt alt i juli, når forestillingene går.
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Abra havn er helt uavhengig av forestillingen. Det var ikke forestilling da vi var der heller.
|
|
|
|
#11 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To Sabeltann or not to Sabeltann?Vi var i Abra Havn den aller siste helgen de holdt oppe i fjor. Med det opplegget de har der, med show og sjørøvere både til lands og til vanns, syne jeg absolutt at AH er et godt alternativ til sommerhowet inne i parken. Vi var kjempeimponert, både over bosted og underholdning, og stedet er utrolig flott og detaljene glitrer overalt!
|
|
|
#12 |
|
Weeeee
|
Sv: To Sabeltann or not to Sabeltann?Jeg ville ha hatt showet med meg. Selv vi voksne syntes det var fin underholdning.
|
|
|
#13 |
|
lettere utlada
|
Sv: To Sabeltann or not to Sabeltann?Vi skal ha med oss våre to 3-åringer på show i sommer.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: To Sabeltann or not to Sabeltann?Vi bodde i Abra Havn i fjor sommer og var paa show. La yngste som da var neste 4 forst saa ha fikk sovet noen timer og vekket han saa i 22 tiden. Da var det heldigvis lyst ute slik at han vaaknet. Han holdt seg fint vaaken underveis og storkoste seg. Han er en type som legges til vanlig tid hele aaret saa jeg var spent, men det gikk fint.
|
|
|
#15 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: To Sabeltann or not to Sabeltann?Parken er superfin. Vi var der i juli 2009, da var minsten straks 4 og eldstemann 7,5 år.
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To Sabeltann or not to Sabeltann?Ja, parken er superfin! Vi har vært der flere ganger. |
|
|
|
![]() |
|
|