Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Leie eller låne bilstol

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-13, 16:25   #1
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Leie eller låne bilstol

Vi trenger en ekstra bakovervendt bilstol til minstejenta, det vi hadde fått tilbud om å låne kastet jeg ett blikk på og bestemte meg for at det tør jeg rett og slett ikke, det må være over 10 år gammelt?

Uansett, er det noen som vet om et sted i Oslo nord/øst evt Nittedal/Akershus hvor man kan leie eller låne en måneds tid eller to? Vurderer Finn.no og bare kjøpe et brukt, men så er jeg usikker på om jeg tør stole på hvem som helst i forhold til om de har vært utsatt for noe eller ikke.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 16:39   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leie eller låne bilstol

Er det nå? Eller litt senere?

Gammel 03-04-13, 16:46   #3
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Det er behov fra mandag av, men ikke helt krise, det er vel størst behov fra uken deretter.

Gammel 03-04-13, 16:55   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

hm, jeg tror vi har et stående. La meg høre med gubben, så tar jeg kontakt, ok?

Gammel 03-04-13, 17:22   #5
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

hm, jeg tror vi har et stående. La meg høre med gubben, så tar jeg kontakt, ok?

Supert!

Gammel 03-04-13, 18:09   #6
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis ikke Mrs. Longbottom har, så har vi et stående.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 21:40   #7
arrow
Erfaren

arrow sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Jeg leste "Leie eller låne pistol" og skvatt litt til der et sekund. For mye påskekrim...

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 21:43   #8
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Så flott, celebelen.

Opprinnelig lagt inn av arrow, her.

Jeg leste "Leie eller låne pistol" og skvatt litt til der et sekund. For mye påskekrim...

Gammel 03-04-13, 22:04   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har et bakovervendt sete som vi uansett skal kaste, så det må du gjerne få. Det er kjøpt i 2005, men skulle vel holde noen måneder til og jeg kan garantere at det aldri har vært utsatt for noen kræsj.

Vi bor sentrumsnært i Oslo øst, og skal flytte og holder derfor på å tømme boden for ting vi ikke trenger. Bare spør hvis det er noe annet du ønsker. Vi har det nok i rotet vårt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.