Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i Barcelona - gamlebyen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-13, 15:09   #1
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Hotell i Barcelona - gamlebyen

Vi har vært i Barcelona flere ganger men de hotell som vi har brukt har ingen ledig rom da vi trenger det. Noen her som har tips på bra hotell i gamlebyen i Barcelona? El Born/ Barri Gótic er det vi foretrekker.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 18:35   #2
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell i Barcelona - gamlebyen

Dette hotellet får god omtale på Trip Advisor...
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...Catalonia.html

Vi har vært veldig fornøyde med dette hotellet:

Men det ligger ca 20 min gange fra gamlebyen...

Gammel 05-04-13, 21:47   #3
Christa

Christa sin avatar

Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Dette hotellet får god omtale på Trip Advisor...

Vi har vært veldig fornøyde med dette hotellet:

Men det ligger ca 20 min gange fra gamlebyen...

Det Villa Emilia ser nydelig ut. Vi har vesla med så blir for langt bort, men skal huske det neste gang jeg drar uten barn.

Det andre må jeg lese mer om.

Gammel 05-04-13, 21:51   #4
Krem

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg og ei venninne bodde her når vi var der i vinterferien: https://www.google.no/search?q=hotel...=safari#mldd=0

Supert hotell, mange koselige restauranter i området, hjelpsom betjening og supre rom. Frokosten var nydelig, cava til frokost anbefales!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 22:00   #5
Christa

Christa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Jeg og ei venninne bodde her når vi var der i vinterferien: https://www.google.no/search?q=hotel...=safari#mldd=0

Supert hotell, mange koselige restauranter i området, hjelpsom betjening og supre rom. Frokosten var nydelig, cava til frokost anbefales!

http://www.kkhotels.com/en/hotels/ba...elona/welcome/
Dette?

Gammel 05-04-13, 22:03   #6
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

http://www.kkhotels.com/en/hotels/ba...elona/welcome/
Dette?

Kommer bare inn på hovedsiden fra linken din, men k+k har bare et hotell i Barcelona. Ligger rett ved en park, 15 min gange fra La Ramblas.

Gammel 05-04-13, 22:04   #7
Krem

Standard

Og ikke minst, fantastisk Strawberry daquiri på baren i nabobygget.

Gammel 05-04-13, 22:07   #8
Christa

Christa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Kommer bare inn på hovedsiden fra linken din, men k+k har bare et hotell i Barcelona. Ligger rett ved en park, 15 min gange fra La Ramblas.

Sjekket. De hadde ikke orm.
Men tror jeg sender de en mail og dobbeltsjekker. Man kan ha flaks!

Gammel 05-04-13, 22:14   #9
Krem

Standard

vi brukte booking.com

Gammel 06-04-13, 00:21   #10
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Abbonerer.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 12:58   #11
Christa

Christa sin avatar

Standard

Vi skal bo på Hotel Banys Orientals: http://www.hotelbanysorientals.com/en/index.html Ligger midt i El Born. Jeg gleder meg!

Gammel 08-04-13, 14:04   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, jeg hadde sett på det som en finfin ting med ormefritt hotell.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 23:22   #13
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Følger med på tråden. Kjæresten ymtet frempå i dag om at vi burde ta oss en kjærestetur til Barcelona i sommer

Gammel 09-04-13, 15:53   #14
Christa

Christa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ah, jeg hadde sett på det som en finfin ting med ormefritt hotell.

Selvfølgelig vil jeg ha orm hotellet mitt.

Eller ikke.

Gammel 09-04-13, 22:25   #15
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette ligger ikke i gamlebyen (tror jeg ) men ei venninne og jeg bodde på dette hotellet i februar og det var fantastisk! Bor her igjen neste gang jeg skal til Barcelona....

http://www.booking.com/hotel/es/cata...240000b;dcid=1

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.