Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Endring i pris på flybilletter?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-13, 22:15   #1
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Endring i pris på flybilletter?

Nja, knotete overskrift.

Sitter og ser på flybilletter til England i sommer. Er det slik at prisene som nå er oppgitt hos Norwegian og SAS er på sitt laveste og bare vil bli dyrere etterhvert som det nærmer seg sommeren eller de begynner å få igjen få plasser på avgangene, eller kan det dukke opp prisendringer motsatt vei også?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 22:36   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring i pris på flybilletter?

Vi skal til London i juli og gikk inn og så nå. Billettene er 1000 kr dyrere lå enn når jeg bestilte i februar, så jeg.

Gammel 05-04-13, 22:41   #3
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Ja, okay, Da øker de i pris ganske tidlig da skjønner jeg og ikke nødvendigvis når det nærmer seg eller når det begynner å bli utsolgt. Er i juli jeg også har planer om å reise.

Gammel 05-04-13, 22:44   #4
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har mest erfaring med Norwegian (de har flest direkteruter fra Trondheim) og min erfaring er at prisene øker jevnt og trutt. Billettene er billigst med en gang de blir lagt ut og stiger etterhvert som det nærmer seg reisedato. Vi skal til London i pinsen. Vi bestilte billettene rett etter at de ble lagt ut (i oktober) og betaler ca 5.500 for oss fire (tre voksne og ett barn). Skulle vi bestilt i dag, ville billettene for den samme helga kostet godt over 12.000,- (attraktiv helg gir nok ekstra stor prisøkning etterhvert som flyet fylles opp).

Skal du reise til sommeren så ville jeg absolutt bestilt billettene nå

Gammel 05-04-13, 22:46   #5
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Da må jeg sannelig finne ut av når jeg får aleneferie og få bestilt billetter så snart som mulig skjønner jeg.

Gammel 05-04-13, 23:42   #6
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Til London blir det nok ikke billigere, stappfulle fly i juli og august, stort sett....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.