|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Søkesider for leie av hus i EuropaJeg tror det blir Spania, Hellas, Frankrike eller Italia på oss i sommerferien.
![]() |
#2 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Søkesider for leie av hus i EuropaFinn sine sider er gode, du kan be om antall sengeplasser, land og regioner.
![]() |
#3 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Søkesider for leie av hus i Europa
Jeg anbefaler (igjen) Oltasuch, jeg da. Som vi leide av i forfjor. Fantastisk god service hele veien, og flotte boliger på solkysten på fastlandsSpania. Vi var i Calpe, ca 45 minutter fra flyplassen i Alicante. Plass til 3 familier, eget svømmebasseng, aircon og flott utsikt. Villa Perles het vår villa, men de har mange flotte steder!
![]() |
#4 |
Trøtt
|
![]() Sv: Søkesider for leie av hus i EuropaTakk, Billa! Skal jeg sjekke ut!
![]() |
#5 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Søkesider for leie av hus i Europawww.cofman.no og www.novasol.no har vi brukt når vi har leid i Sverige, Danmark, Belgia og Nederland, og vi har vært fornøyd alle gangene. Jeg mener de har hus i de landene du nevner også.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Søkesider for leie av hus i EuropaVi har leid hus gjennom Homeaway.co.uk i Hellas nå til sommeren. Det gjenstår jo å se om vi blir fornøyd, men vi har hatt veldig god kontakt med den private utleieren fra starten av og opplegget virker trygt og profesjonelt. På nettsiden er det godt utvalg og man kan søke spesifikt på pris/antall soverom/fasiliteter/beliggenhet, etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Søkesider for leie av hus i EuropaVi har brukt www.homeaway.com, finn.no, diverse private sider som er googlet fram for diverse land.
![]() |
#8 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Søkesider for leie av hus i EuropaJeg "liker" Provacances på Facebook, og der dukker det opp mange fine tilbud gitt! Men vi har bestemt oss for charter i år.
![]() |
|
|