|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fryse ned kaker til konfirmasjon, hvilke og hvordan?2 uker til konfirmasjonen, hadde vært supert å begynne å bake noen kaker nå fryse dem ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Fryse ned kaker til konfirmasjon, hvilke og hvordan?Jeg fryser fromagekaker og sjokolademoussekaker, de må tines sakte, så de setter jeg i kjøleskapet kvelden før. Gjærbakst tiner jeg på kjøkkenbenken og lunker litt i ovnen før servering. Cupcakes kan fryses har jeg hørt, de skal helst ikke stå i kjøleskap da de blir tørre. Jeg hadde tatt på frosting samme dag.
![]() |
#3 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fryse ned kaker til konfirmasjon, hvilke og hvordan?Gulerotkaken fra room har jeg fryst med stor hell. Hadde den i fryseren før topping/glasur. Tok den opp på morgenen og hadde den på kjøkkenbanken til rett før servering, da var den ferdig tint. Brukte forresten bringebærkrem oppå.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fryse ned kaker til konfirmasjon, hvilke og hvordan?Jeg fryser snickers/ peanøttkake også.
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Fryse ned kaker til konfirmasjon, hvilke og hvordan?om du lager pavlova så tror jeg marengsbunner kan holde lenge om de oppbevares tørt - så kan du bare pynte på den store dagen.
![]() |
|
|