|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Regnbukse som tåler ALT!Jeg har en niåring som ødelegger alle buksene sine på kort tid, vi har kjøpt tre nye boblebukser bare i vinter. Nå er det regnbuksesesong, men finnes det en regnbukse som tåler litt? Eller finnes det noen bedre alternativ?
|
|
|
#2 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Regnbukse som tåler ALT!Dette vil jeg og vite. Jeg har vurdert rustning, men de er vel neppe vanntett
|
|
|
#3 |
|
Ute på tur
|
Sv: Regnbukse som tåler ALT!Pop buksen er av tykk og slitesterk kvalitet, eldste sliter veldig på uteklær og HH bukser er oppbrukt etter noen uker. Men PoP buksen har han hatt siden i høst og den er fortsatt hel!
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Regnbukse som tåler ALT!POP er det beste vi har hatt, litt tykkere og tåler mye.
|
|
|
#5 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Regnbukse som tåler ALT!Enig - POP altså. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Regnbukse som tåler ALT!Ludo selger bukser til 175kr stk i slitesterkt stoff. Jeg har kjøpt flere men det var med tanke på at de kunne rivne. Men har god erfaring med cordura fra tidligere. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Regnbukse som tåler ALT!Jeg har de siste årene kjøpt regntøy på KappAhl. Det holder bra, og gjør det bra i tester. Når jeg kjøper sliteplagg til Pøbelprinsessen går jeg for det som gir best kombo av kvalitet og pris. Jeg synes noe yttertøy til barn er sinnsykt dyrt og leser derfor tester og velger utfra det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Regnbukse som tåler ALT!Når lillebror ødela en regnbukse i måneden, gav jeg opp og kjøpte på Cubus. Vet ikke om han endret lekemønster, men den ble ikke ødelagt. Jeg handlet på Cubus fordi jeg kunne få et regnsett til 200 kr.
|
|
|
|
#9 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regnbukse som tåler ALT!Reflex og Color Kids overlever hos mine barn. |
|