|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Bokspotify - er det levedyktighttp://nrk.no/nyheter/kultur/litteratur/1.10987846
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokspotify - er det levedyktigJeg kan ikke se for meg at jeg kommer til å lese bøker på denne måten. Men han skal ha for forsøk og initiativ.
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Bokspotify - er det levedyktigJeg er vel ikke altfor optimistisk, men jeg er prinsipielt glad for alle tiltak som gjør eldre bøker lettere tilgjengelige. Jeg blir litt halvgal av praksisen i norsk bokbransje der bøkene forsvinner fra markedet før du vet ordet av det.
Jeg synes en av de største endringene i min egen leseatferd etter at jeg begynte å lese elektronisk med god synking mellom de forskjellige dingsene, er at jeg virkelig leser når og hvor som helst. Jeg kan fint finne på å lese i en to minutters ventepause – på mobiltelefonen. Så jeg synes bokbruken min har nærmet seg musikkbruken min.
![]() |
#4 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Bokspotify - er det levedyktig
Interessant. Jeg leser bare p-bøker foreløpig :knirk:, og det der er jo virkelig et godt argument for å endre.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Bokspotify - er det levedyktigJeg kunne nok godt brukt dette. Jeg bruker allerede endel penger på bøker til kindle og bruker både kindle, iphone og ipad til å lese dem på. Og jeg leser også gjerne litt på mobilen dersom jeg har litt dødtid. Pluss at jeg kan laste ned nye bøker når som helst. Veldig greit på ferie å ikke måtte ha plass til bøker i baggasjen, før hadde jeg gjerne med meg 7-8 nye pocketbøker hjem etter et par uker i syden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|