Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Blåtann-høyttaler og kommunikasjon med iPhone

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-13, 14:35   #1
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Blåtann-høyttaler og kommunikasjon med iPhone

Hei alle sammen

Lurer på om dere kan ha noen gode svar på følgende:
Jeg har en Logitec UE Mobile Boombox høyttaler som fungerer med blåtann. Jeg har hele tiden brukt denne på jobb sammen med min gamle iPhone4 uten problemer.

Når jeg nå har fått ny iPhone5 og prøver å bruke høyttaleren min så får jeg det ikke til. Jeg gjør akkurat det samme som før: går inn i Innstillinger, velger blåtann og skrur på blåtann, men phonen min bare står å søker og søker og søker uten å klare å finne høyttaleren min. Og jeg har selvsagt sjekket at jeg har skrudd på høyttaleren slik at den er "søkbar".

Jeg skjønner derfor ikke hva i all verden det er jeg gjør feil? Er det noe spesielt jeg må gjøre med telefonen første gang for at den skal fungere med blåtann? Kan ikke huske at jeg gjorde noe spesielt med den forrige phonen, men det kan jeg jo godt ha gjort uten at jeg husker dette. Jeg har en tendens til å glemme slikt hvis det går lang tid mellom hver gang.

Jeg har forsøkt å slå av og på begge enheter, og også kun å skru av og på blåtann på begge enheter. Still nothing. Jeg holder seriøst på å bli GAL, og er desperat etter å få noe musikk til det utrolig kjedelige rapportarbeidet jeg holder på med for tiden.

Noen som har noen gode forslag å komme med?

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 16:05   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blåtann-høyttaler og kommunikasjon med iPhone

Kan det være at høytaleren ikke klarer å ta i mot flere enheter, for minnet i den er fullt? Det har jeg opplevd at har vært et problem med min høytaler, riktignok annet merke. Da måtte jeg tømme bufferen i høytaleren (måtte google) og så restartet jeg telefonen i samme slengen og så bare virket det igjen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 18:22   #3
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blåtann-høyttaler og kommunikasjon med iPhone

Shait! Nå kjenner jeg at jeg ble litt blank i blikket gitt.
Det er bare jeg som bruker høyttaleren, men det du sier er at hver gang jeg bruker den legger jeg igjen "enheter på minnet" i høyttaleren som må slettes? (Bare sjekker at jeg forstår deg rett her?)

Det er bare en av/på-knapp på høyttaleren min + lydknapper, så jeg må definitivt finne frem bruksanvisningen eller Google her ja.

Tusen takk for bra svar. Jeg prøver dette i morgen tror jeg.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no