|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Kul regnkåpe til jente - straks 11jeg har akkurat fått min nye regnfrakk fra Blæst og pøbelprinsessen er veldig misunnelig og vil også ha kul regnfrakk. Jeg googler litt halvhjertet uten å finne noe, og trenger tips. Gjerne morsomt og fargerikt! Hun har allerede litt traust og kjedelig marineblått regnsett, men ønsker seg en kul regnfrakk for å gå på regnværstur med sin regnværselskende mor i.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Drømmer
|
Sv: Kul regnkåpe til jente - straks 11Muligens ikke så kul, men legger den inn likevel |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kul regnkåpe til jente - straks 11Veldig søt! Takk, Chablis
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Drømmer
|
Sv: Kul regnkåpe til jente - straks 11Didrikson har denne, men det står ikke vannsøyle på den. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kul regnkåpe til jente - straks 11Jeg tror Skogstad pleier å ha.
|
![]() |
|
|