Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

To iPhoner, en iTunes-konto, og fullt kaos

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-13, 22:30   #1
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

To iPhoner, en iTunes-konto, og fullt kaos

Og vips ble de blandet, så nå er det bare surr. Begge telefoner har begges kontaktlister, og IMessagene kommer på begge telefonene. I overkant upraktisk når det er min og 13 åringens telefoner...

Før har det gått fint, men jeg gjorde tydeligvis noe feil sist. Vet noen hva jeg gjorde feil, og hvordan jeg får fikset det?

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 10:04   #2
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: To iPhoner, en iTunes-konto, og fullt kaos

Vi hadde en iTuneskonto og 3 iPhoner (mannens, min og guttungens). Det gikk bra i noen uker, men så ble det storm i iClouden (eller noe sånt). Alt som het meldinger gikk i hytt og pine og medførte masse misforståelser, kontaktlister ble bare tull, bilder og musikk ble bare tull og til slutt ringte en venninne og lurte på hva som foregikk - hun sendte meldinger til meg og fikk rare svar og trodde at det var mannen som svarte på min telefon og tullet med henne. Hun tullet tilbake og fikk enda rarere svar, og det viste seg at det var sønnen min som fikk sms ene og ble redd fordi han ikke skjønte hvem som skrev... Mannen fikk sågar sine egne sms som han hadde sendt til meg

Vi løste spetakkelet ved å lage nye iTuneskontoer slik at alle fikk hver sin. Etter det har det vært godvær i iClouden. Takk og pris!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.

Sist redigert av Synnemor : 20-04-13 kl 10:31.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 10:23   #3
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: To iPhoner, en iTunes-konto, og fullt kaos

Vi måtte lage hver vår iTunes-konto (alle med mitt Visa-kort). Det ble bare kaos, alt låste seg og alle fikk alles meldinger og bilder.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 11:35   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To iPhoner, en iTunes-konto, og fullt kaos

Vi har en iTuneskonto og to cloudkontoer, har det blitt tull med en sånn kombinasjon? Vi har ikke hatt tull så langt.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 11:40   #5
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To iPhoner, en iTunes-konto, og fullt kaos

Ble tull her også da jeg fikk ny iPhone5 og eldstemann overtok min 4-er. Plutselig fikk han mine meldinger, og da var han attpåtil hjemme hos eksen. Så her måtte det opprettes egen konto til sønnen. Det funket helt fint før vi byttet telefoner.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no