|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Roger Waters - The WallEtter siste ukes vellykede konserti Telenor Arena vurderer jeg Roger Waters the Wall i TA i august.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Roger Waters - the wallEg var der i 2011 og skal tilbake i august. Vel verdt pengane!
![]() |
#4 |
Trøtt
|
![]() Re: Roger Waters - the wallJeg vil! Jeg vil! Men billettene som er igjen er ikke så bra så jeg håper på å få noen bedre via finn eller her. Så han i Dubai for noen år siden og det var råbra.
![]() |
#6 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Roger Waters - the wallÅåååå, jeg har kjempelyst. Var ikke i 2011..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Roger Waters - The WallJeg var der sist, og det var stas å se effektene, og Waters er jo forsåvidt verdt å se live, men det merkes veldig godt at han ikke har med seg Gilmour på gitar. Linjen «They sent us along as a surrogate band» var litt for treffende, og for meg ble det hele litt som å se et fantasi- og humørløst tribute band. I tillegg syns jeg de politiske oppdateringene Waters har gjort skurrer, og ikke passer så veldig bra sammen med det opprinnelige konseptet for The Wall. Jeg kommer ikke til å gå igjen denne gangen, men hvis man ikke forventer for mye, så vil jeg anbefale showet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ventar stadig på vår
![]() Sv: Roger Waters - The WallMe har spandert på oss billettar ganske langt framme denne gongen.
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Roger Waters - The WallJepp. Jeg tror kanskje vi går for billetter. Jeg er forøvrig helt på linje med Ben Murphy når det gjelder Pink Floyd. Wish you were here er det beste av det aller beste de har gjort - jeg elsker det albumet dypt og inderlig og kan hver eneste lyd utenat. No kidding.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ventar stadig på vår
![]() Sv: Roger Waters - The WallDet nærmar seg.
![]() |
#16 |
Ventar stadig på vår
![]() Sv: Roger Waters - The WallI know!
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Roger Waters - The WallNoen som var i går? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Roger Waters - The WallJeg var der faktisk i går og så show og greier! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Roger Waters - The Wall
Det høres veldig lovende ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
|