|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
maler
|
Vårdress - molo vs popJeg må kaste inn håndkleet og kjøpe dress til plutten, de vil gjerne ha det i barnehagen.
|
|
|
#2 |
|
Curlingkone
|
Sv: Vårdress - molo vs popJeg har begge deler, og jeg syns regnbuedressen er bittelitt bedre enn POP sin.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårdress - molo vs popJeg har stort sett hatt reima tec vårdresser til mine to i bhg. I fjor kjøpte jeg derimot en reflex vårdress til yngste. Den hadde vannsøyle på 10 000. Kjempefornøyd! Den brukes i år også, finnes ikke slitt og holder han tørr. Tror ikke jeg betalte noe mer enn 499,- for den, kan faktisk ha vært 399,- Den er stivere enn reima tec, annet stoff, men for en på 4 år har det ingenting å si. Han liker den godt selv i alle fall.
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vårdress - molo vs popRegnbuedressen er jo fantastisk fin og jeg synes formen og kvaliteten virker veldig god. Jeg har gitt opp POP litt etter at eldstemann har revet 2 dresser og 2 jakker. Hadde tenkt å kjøpe regnbuedress til lillebror i år men fant skogstad til 199kr da utgikk det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Vårdress - molo vs popKanskje han skal få gleden av regnbuedress da.
|
|
|
#6 |
|
Sv: Vårdress - molo vs popRegnbuedressen er veldig fin, ja! Her bruker yngste enda vinterdressen, foretrekker den med lite klær under.......Blir det aldri vår i år?
|
|
|
#10 |
|
Sv: Vårdress - molo vs popReflex sin er i alle fall tynnere enn reima, bare et lag. Reima sin er på en måte litt foret.
|
|
|
#11 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Vårdress - molo vs popJeg har kjent på regnbuedressen i dag og den er ikke helt tynn, mener jeg å huske? Jeg tenkte ikke videre på det i garderobesituasjonen, men mener den er ganske lik Reima sin.
|
|
|
#14 |
|
Firebarnsmor
Sv: Vårdress - molo vs popEnkelte av Reima sine er i overkant tykke, så den er nok en tanke tynnere. Men tykkere enn Pop sin. Men sååå fiiin.
|
|
|
#15 |
|
Curlingkone
|
Sv: Vårdress - molo vs popKg tror ikke du vil bli skuffet over regnbuedressen altså. Jeg liker den som sagt bedre enn POP sin. Og jeg tror jeg liker den bedre enn reima og.
|
|
|
#16 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Vårdress - molo vs popsamsofie.no har regnbuevårdress, og de har gratis frakt.
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Sv: Vårdress - molo vs popKan jeg bestille samme størrelse som i andre klær eller er molo spesielle i str? Jeg tenker bestille 110 til en fireåring som ikke er veldig stor, men som har vokst ut av 98 i troll.
|
|
|
#19 |
|
Firebarnsmor
Sv: Vårdress - molo vs popUt i fra min erfaring med dagens barn og dress, så er den normal i størrelsen. I alle fall ikke stor! Tipper 110 går helt fint. Jeg ville i alle fall kjøpt den størrelsen til min fireåring på ca metern og 13 kg.
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09. Sist redigert av Stine-mor : 28-04-13 kl 19:17. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Vårdress - molo vs popJeg synes ikke det gjør noe om den er litt stor, den har så fin fasong og er ikke bumsete selv om den er litt stor i begynnelsen.
|
![]() |
|
|