|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Reingjøre en tørketrommel / feilsøkingVår kondenstørketrommel har en periode brukt fryktelig lang tid på å tørke klærne. I dag har den kun varmet klærne, men det har ikke gått noe vann til kondenssamleren, og følgelig har jeg varme og våte klær.
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: Reingjøre en tørketrommel / feilsøkingRense filtrene og se om det ikke bedrer seg? Pleier å hjelpe her ihvertfall. Den i døra rengjør jeg mellom hver gang jeg bruker trommelen, for der legger det seg et helt lag. Spesielt når jeg har tromlet håndklær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stressa før
![]() Sv: Reingjøre en tørketrommel / feilsøkingJa, filtrene er greie. De renses jevnlig. Det jeg grunner på, er om det finnes noe annet i boksen som jeg burde ha åpnet og sett?
![]() |
#4 |
Stressa før
![]() Sv: Reingjøre en tørketrommel / feilsøkingDa er alle filtere reingjort, og så fikk jeg tatt litt vegger og vinduskarmer rundt i samme slengen
![]() |
#6 |
Stressa før
![]() Sv: Reingjøre en tørketrommel / feilsøkingVet ikke enda. Bruksanvisningen poengterte at alt måtte være tørt før jeg satte filterene på plass, så nå står de til tørk. Krysser fingrene!
![]() |
|
|