|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan piske perfekt krem til bløtkake?Er satt opp på bløtkakebakelista til korpset 17.mai. Desverre er jeg ikke god på slike kremkaker og trenger litt hjelp. Tror jeg får til pyntingen (div bær og kremdotter).
![]() |
#3 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hvordan piske perfekt krem til bløtkake?Leste noe om å ha bollen og visper i fryse litt før pisking. Dette + sakte fart er i vært fall noe jeg ikke har prøvd før.
![]() |
#4 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan piske perfekt krem til bløtkake?Det hender at jeg pisker for hånd, det blir luftig krem.
![]() |
#5 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hvordan piske perfekt krem til bløtkake?Legg marsipanlokk over
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan piske perfekt krem til bløtkake?Kald bolle hjelper alltid syns jeg. Om du har tupperware sin mål og mix-bolle, kan du ha vann i bunnen og sette på lokket der, for så å fryse den. Da vil fu ha en isbit under bunnen når du pisker krem, og kremen blir garantert ikke "smørrete" (jeg må alltid gjøre det sånn under "hundedagene", for da er det klin umulig å få ok krem uten iskald bolle).
![]() |
|
|