|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Bæretøy til lange barn - tips?Poden er 2,5 år og en meter lang, jeg vil gjerne kunne bære ham en stund til, men Ergoselen er alt for kort i panelet til at han får skikkelig støtte. Finnes det andre alternativer, eller må vi gå helt over til meis nå?
|
|
|
|
#2 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæretøy til lange barn - tips?Toddlerutgaven av Babyhawk mei tai, kanskje? Eventuelt få noen til å sy en mei tai med litt ekstra langt panel.
|
|
|
#3 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæretøy til lange barn - tips?Jeg bar 4-åringen i hjemmesydd Meitai i fjorsommer, og han er lang. Passa fint.
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Bæretøy til lange barn - tips?MeiTai, ja. Det blir kanskje det enkleste, selv om jeg helst vil ha formsydd. Takk for tips!
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Bæretøy til lange barn - tips?Jeg har Concerti, den har ganske langt panel i hvertfall. Ellers vil jeg tro at en toddlerhawk-MT må være greien. Hvor langt er Ergopanelet? Kan evt. sammenligne.
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæretøy til lange barn - tips?Jeg testet toddlerhawken på 8 åringen her forrige lørdag etter at hun fant den i et skap . Fikk henne opp men bærekomforten var ikke mye å skryte av . Men de passer lenge toddlerhawkene . |
|
|
|
![]() |
|
|