|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Er du tilknyttet boligalarm? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
66 | 50,77% |
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
64 | 49,23% |
Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Har du boligalarm?Det lurer jeg på i dag.
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har du boligalarm?Ja, vi har Altibox fra Lyse, med direktemelding til brannvesenet. Veldig fornøyd med det.
![]() |
![]() |
#3 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Har du boligalarm?Ja, vi har Securitas Direct. Vi har rekkehus sentralt beliggende og synes det er trygt når vi er på jobb, ferie m.m. Vi har dessuten røykvarslere koblet direkte opp mot dem.
![]() |
#4 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du boligalarm?Dette har vi også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Har du boligalarm?Nei, vi har ikke boligalarm. Jeg veit egentlig ikke hvorfor, det er bare blitt slik. Vi føler kanskje ikke vi trenger det, i og med at vi bor midt i ei rekke, i et gjennomsiktig borettslag, men det er egentlig bare tøys.
![]() |
#6 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du boligalarm?Nei, det har vi ikke. Det har egentlig aldri vært et tema, og det er heller ikke særlig vanlig her vi bor. Bor på bygda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Har du boligalarm?Ja, jeg har blitt ordentlig husredd på mine eldre dager. Da vi flyttet fra blokk i 3. etasje til rekkehus på bakkeplan og inngangsdøren rett ut, ville jeg gjerne ha alarm. Vi har Securitas Direct - Verisure. Det er brannvarslere og døralarm, vi får sms når alarmen har gått av men blitt skrudd av. De ringer hvis en alarm skulle gå av uten å bli skrudd av umiddelbart, og er vi utilgjengelige får vi da utrykning.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du boligalarm?Ja, vi har fra Sector Alarm. Det innebærer både innbruddsalarm og brannalarm i alle etasjer, så det føles veldig trygt og greit nå som vi har hus i stedet for leilighet.
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du boligalarm?Vi har ikke boligalarm, vi takker konsekvent nei til de som vil selge oss det, og jeg ser ikke helt hva den alarmen skal gjøre for meg.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du boligalarm?Nei, vi har ikke og har aldri hatt alarm, uansett hvor vi har bodd.
![]() |
#12 |
Smugleser
|
![]() Sv: Har du boligalarm?Securitas, med seriekoblede røykvarslere og kamera.
![]() |
#13 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har du boligalarm?Hadde Sector, men de var ubrukelige. Nå har vi Securitas. Funker fint som snus.
![]() |
#14 |
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du boligalarm?Ja, vi har securitas direct. Vi har innbruddsalarm + brannalarm. Seriekoblet i begge boenheter i huset.
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har du boligalarm?Nei, det har vi ikke. Føler litt som bæret.
![]() |
#17 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Har du boligalarm?Ja, vi har fra Sector, seriekoblede brannalarmer, skallsikring i første etasje og vanlig sensorer inne med kamera. Vi fikk et tilbud fra Securitas som var på rundt 2000,-, og da fikk vi installert hele pakken gratis, utenom skallsikring på alle vinduer, når vi ringte Sector. Vi fikk også nøkkelbrikker, så det er enkelt å skru av og på alarmen, samt fjernkontroll så man kan slå på bare skallsikringen når man er hjemme. Det er vel månedsprisen disse selskapene håver inn på uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Har du boligalarm?Vi har. Mannen min syns det er greit å ha, jeg bryr meg ikke, så vi bruker den ikke, men betaler en høy pris for å ha klistremerker på dørene.
![]() |
![]() |
#19 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Har du boligalarm?Nei, vi har ikke. Sector maser støtt og stadig, men sist sa jeg til selgeren at vi hadde fint lite av verdi, har ikke sett dem siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Har du boligalarm?Svarte nei, men vi har alarm montert i leiligheten, men vi brukte den aldri og etter 8 år sa vi den opp.
![]() |
|
|