Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-13, 16:49   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger tips til bukser til ikke altfor tynne kropper

Nå blir jeg snart gal. Jeg anser meg ikke som overvektig i det hele tatt, men jeg har store hofter og relativt stor rumpe. Veldig smal rundt livet men litt løshud på lårene etter stort vekttap, noe som gjør dem større enn de egentlig er.
Jeg lever i thights og har gjort det lenge. Nå vil jeg gå i dongeri og lignende, men de jeg finner, er som regel altfor trange rundt lårene, og får jeg dem over lårene er de for store rundt livet/magen. ALT er jo slim-fit for tiden! Jeg vil ikke ha noe low waist-greier, jeg har noen slike bukser som passer greit når jeg står, men setter jeg meg ned (og jeg jobber i barnehage, så det blir mye aktivitet, for å si det sånn) henger halve ræva utenfor.
Jeg er ikke millionær, så det hadde vært kjekt å kunne kjøpe bukser til en hyggelig pris. Jeg synes 5-600 kr for ei bukse er i dyreste laget.
Da går jeg heller i tights.

Trenger forresten tips til bukser til 9-åringen min også. Hun har fått endel valpefett og har fått mage, og alle buksene vi finner er jo i størrelse anoreksi.

Sist redigert av Dixie Diner : 18-05-13 kl 16:57.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.