|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
![]() ![]() |
![]() Sminke til bryllupJeg skal i bryllup til min bror neste helg, og trenger derfor litt råd hvor mye sminke jeg skal bruke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sminke til bryllup.Kan ikke gi råd om hvor mye sminke du skal bruke, men tenker at dette ikke er dagen for å prøve nye merker eller en helt ny måte å sminke seg på? Hvis ikke du er en sånn som tåler alle typer da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Sminke til bryllupGrå-blå-grønne øyna og håret er brunish med striper, men skal til frisør på tirsdag og vet ikke helt hva hun har tenkte å gjøre med håret mitt. Hun er tanten min så hun får lov til å gjøre det meste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sminke til bryllupTja, hva med: Øyeskygge fra øyebryn og ned, lagt slik: nude, duset over i grått nederst. Og en lebestift i korall? med matchende neglelakk. Event lyse "nude" negler.
![]() |
#6 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Sminke til bryllupHar en ganske fin grå neglelakk som jeg tenkte å bruke. Men øyenskygge tipset skal jeg få prøvet ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sminke til bryllup
Fint lagt sminke! Noe sånt jeg tenkte ja, men jeg ville ha duset over i grått.
![]() |
#9 |
fri
|
![]() Sv: Sminke til bryllup
Ja, hvis man legger som her, men grått istedet for turkis. (Men er fint med litt farge da, grått blir ofte litt kjedelig som øyenskygge synes jeg.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Sminke til bryllupTakk for tipset LaBanga. Kanskje det blir noe likt de bildene du postet. Får prøve før jeg bestemmer meg hva jeg skal ha med meg. Skal til Trondheim så jeg kan ikke ha all sminken min med meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Sminke til bryllupJeg tenker at til en grå kjole så kan det være fint med røde lepper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Sminke til bryllupTakker på nytt igjen for alle forslag. Skal til kjøpesenter på tirsdag så får jeg se hva jeg ender opp med. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|