|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Hvilken bordplassering er din favoritt i store selskaper? | |||
| Sitte sammen med de jeg kjenner aller best? |
|
31 | 16,67% |
| Sitte sammen med folk jeg kjenner fra før |
|
30 | 16,13% |
| Sitte sammen med en blanding av kjente og ukjente |
|
91 | 48,92% |
| Sitte hovedsaklig sammen med ukjente |
|
0 | 0% |
| Sitter sammen med hvem som helst så lenge partneren min sitter i nærheten |
|
27 | 14,52% |
| Sitter sammen med hvem som helst, også uavhengig av plassering på evnt partner |
|
7 | 3,76% |
Hva har jeg glemt? Spesifiser!
|
|
0 | 0% |
| Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Klar
|
Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?Det er så ulikt hvordan folk tenker rundt bordplassering. Noen tenker at det er en fin måte å mikse folk som ikke kjenner hverandre, men som har mye til felles, andre tenker at man får det hyggeligst mulig med de man kjenner godt fra før. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?Et annet kjent fjes er greit, men ikke et must. Litt avhengig av om jeg skal alene eller sammen med mannen. Vi er begge to åpne og glade i å bli kjent med nye folk, men det fordrer jo at de andre rundt bordet er det også.
|
|
|
#3 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?Jeg foretrekker å sitte sammen med folk jeg kjenner godt. Inviteres vi til noen som praktiserer utstrakt tvangsmingling og kanskje krydrer det med selskapsleker (gud forby!), vil jeg nok takke pent nei.
|
|
|
#4 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?Krysset av litt feil, jeg trenger egentlig ikke å sitte ved siden av mannen min selv om det er koselig det også, møter gjerne nye mennesker, men slapper mest av og koser meg med en blanding av kjente og ukjente. Bare kjente er litt kjedelig, bare nye er litt pes. Bare nye kan også være gøy og spennende, men da må jeg være veldig opplagt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?Jeg er håpløs på smalltalk og misliker virkelig å sitte til bords med folk jeg ikke kjenner.
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?Blanding av kjente og ukjente fungerer bra for meg. Men egentlig kan jeg sitte hvor som helst med hvem som helst. Hvor partneren blir plassert er ikke viktig for meg.
|
|
|
#7 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?Vingla litt mellom "kjente og ukjente" og "hvem som helst så lenge partneren sitter sammen med meg".
|
|
|
#8 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?
Hehe, høres ut som meg jo. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?Det viktigste er jo igrunnen at det ikke blir bedrevet selskapsleker. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?Kjente og ukjente er bra. Da har man alltids noen å snakke med, og store muligheter for å bli kjent med noen nye.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?Jeg vil sitte sammen med mannen min, utover det er det ikke så viktig. En gang var jeg i et selskap der eks-mannen min ble plassert sammen med en rekke av våre venner, mens jeg (den gangen 23) ble plassert sammen med en haug 60-åringer som kjente hverandre godt fra før. Den bordplasseringen var virkelig dårlig gjort.
|
|
|
|
#12 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?I min 30-årsdag hadde jeg trekning av bordkavaler med kortstokkmetoden. Men de fleste var single, og det var en god blanding av ulike 'gjenger' jeg hadde kontakt med, men det ble veldig gøy.
|
|
|
#13 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?Jeg liker å kjenne noen av de rundt meg.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?Kjente, ukjente, ved siden av partner eller ikke. Tema eller ikke. Gi meg selskapsleker og jeg er gledelig ned på det også. :enkel og takknemlig gjest som lett lar seg underholde: |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?Jeg vil sitte sammen med mannen, helst ved siden av. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?En blanding av kjente og ukjente er optimalt.
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?Så lenge eg får ha partneren min ved siden av meg, kan eg sitja med kven som helst, også "rare" fetterer i bryllup.
|
|
|
#18 |
|
By the Sea
|
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?Jeg blir glad om jeg havner sammen med noen som det er hyggelig/morsomt/interessant å snakke med - og da spiller det ingen rolle om jeg kjenner dem fra før eller ikke. Folk som overlater hele ansvaret for samtalen til meg synes jeg det er utrolig slitsomt å sitte lenge ved bordet med, helt uavhengig om de er ujente eller om jeg kjenner dem fra før. Sånn rent generelt tenker jeg at en god miks av kjenner fra før og ukjente er det mest heldige for festen.
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?Jeg synes bordplasseringsevenementer smaker av jobb, så for min del foretrekker jeg definitivt å sitte sammen med gode venner (eller aller helst kun mingling). Selv om jeg er ekstremekstrovert og profesjonell bullshitter.
|
|
|
#20 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva slags bordplassering foretrekker du i selskap?
Er så enig at jeg bare kopierer.
|
![]() |
|
|