|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Trives du i blazer?Jeg kan ikke tenkte meg noe plagg jeg syns er så feil på meg som dressjakke, men nå har jeg fått det i fleisen flere ganger i det siste at det er en del av basisgarderoben til enhver oppegående kvinne.
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trives du i blazer?Jeg har ikke brukt blazer siden nittitallet, da gikk jeg vel en del rundt i det, stor blondebluse og tights, så vidt jeg husker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: Trives du i blazer?Jeg syns det er fint i grunnen, men liker det ikke på meg selv.
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Trives du i blazer?Og, nei, jeg brukte IKKE google translate til hovedinnlegget.
![]() |
#6 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Trives du i blazer?Hvis det er vanlig at folk går i det, har jeg sikkert sett mange bruke det også, og jeg har faktisk ikke tenkt at noen ikke kler det. Det er nok mer at jeg ikke liker det plagget, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ny-schmy
Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
![]() Sv: Trives du i blazer?Jeg bruker det av og til - men da må den være kort og med et tydelig innsnitt i midjen. Med en kropp som min får man ingenting gratis og da er det ikke nødvendigvis så pent med blazer.
![]() |
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Trives du i blazer?Jeg har en fin innsvingt svart en, som jeg brukte mest på jobb i møter der jeg trengte litt ekstra powerfølelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Trives du i blazer?Ja, det hender at jeg bruker blazer. Ikke så ofte egentlig, og mest i jobbsammenheng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Trives du i blazer?Nei. Liker verken stramme jakker eller sort. Og da er det litt vanskelig å finne noen. Hadde alikevel flere fra 1990 til 2005. Har beholdt tre av de. En helt spesiell gul av lin fra Mexx, drakter fra Cartoon og Bandolera. Og noen myke varianter fra Bruuns Bazaar og i lin fra Benetton.
![]() |
#12 |
Ny-schmy
Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
![]() Sv: Trives du i blazer?
![]() |
![]() |
#14 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Trives du i blazer?Har ingen akkurat nå, synes ikke jeg finner noen jeg kler som ikke koster 2000 eller deromkring.
![]() |
#15 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Trives du i blazer?Nei, jeg trives ikke i det. Jeg har noen, og jeg har strengt tatt en jobb der jeg kanskje burde brukt det for å gi et profesjonelt uttrykk av og til, men det blir liksom ikke til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Trives du i blazer?Nei, blazer et et plagg som neppe, noensinne, vil komme inn i min garderobe. Jeg er virkelig ikke typen til å bruke slikt.
![]() |
#17 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trives du i blazer?Jeg bruker en del blazer i ymse farger til jeans og bukser, men ikke til skjørt og kjoler.
![]() |
#19 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Trives du i blazer?Jeg har én, men den brukes så godt som aldri. Jeg forbinder blazere med litt "voksnere" damer enn meg. Jeg har en ung svigermor, hun kler blazer veldig godt. Men jeg har registrert at det er in nå, ja.
![]() |
![]() |
|
|