|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Noen som er medlem av hageselskapet?Jeg har vært medlem på den måten at jeg abonnerte på Norsk Hagetidende. Det er et helt OK blad. Om det er verdt å være medlem av et lokallag tror jeg kommer an på lokallaget.
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Noen som er medlem av hageselskapet?
Jeg kunne skrevet akkurat det samme.
![]() |
#4 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som er medlem av hageselskapet?Jeg har akkurat meldt meg inn!
![]() |
#8 |
weird
![]() Sv: Noen som er medlem av hageselskapet?Jeg fikk en hel bunke av bladene av svigerinnen min og vurderer å melde meg inn bare for å få de i postkassen. I tillegg kan det jo hende jeg vil ha glede av andre fordeler også.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
søt
![]() Sv: Noen som er medlem av hageselskapet?Vil gjerne verve! Kan du sende meg din epostadresse og fornavn/etternavn!?
![]() |
|
|