Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Organisering av venner på Facebook

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-13, 18:39   #1
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Organisering av venner på Facebook

Eg finn berre ikkje ut av dette. K

Eg vil nå poste på facebook, men vil dele det med berre nokre av vennene mine, ikkje av andre årsaker enn at dette er noko som angår desse menneska, og ikkje spesielt angår andre. Dette er jo ikkje ei eiga facebook-gruppe, men er organisert hos meg som venner med same "egenskap".

Det ser ut som at alle mine venner ligg i gruppa "venner", uansett - det er vel riktig? Da ser alle det som eg publiserer som "public"? Dersom eg da publiserer noko som ... "barndomsvenner" -da blir det synlig for kun dei som er i den kategorien?

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 19:24   #2
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Organisering av venner på Facebook

Kan du ikke bare sende en message til dem?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 19:28   #3
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.442
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Organisering av venner på Facebook

Hvis det bare er snakk om en gang og et par venner, kan du "egendefinere" navnene paa dem som skal faa se. Hvis det er flere ganger du skal poste ting til bare denne gruppen venner, lönner deg seg aa gruppere dem slik at du kan poste til bare disse med ett tastetrykk. Litt styrete aa finne ut av med en gang, men ikke saa vanskelig naar man setter seg ned og studerer litt. Hvis du lurer paa om du har gjort det riktig, kan du teste ved aa sjekke "se profilen min som" funksjonen.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 20:16   #4
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Organisering av venner på Facebook

Takk!

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no