|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enkle ukesmenyerVet det har vært oppe før, men hvordan gjør dere det? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
WF: BNBE
Sv: Enkle ukesmenyerJeg bruker litt tid på dette på fredager, og handler på lørdag (pga mannens turnusarbeid må vi gjøre det sånn). Jeg lager plan fom mandag, sånn at vi har noen dager som overlapper. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
WF: BNBE
Sv: Enkle ukesmenyerJeg henter inspirasjon fra oppskriftsforumet her inne, og har prøvd mye av maten her med stor suksess. Ellers har jeg en bok av Wenche et-eller-annet (kokka på TV2) med ukesmenyer for hele året. Den er fin, og har mye god mat. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Enkle ukesmenyerHer skal jeg følge med og ta med meg de tipsene du får! Jeg har streo ambisjoner om ukesmenyer, men det har en tendes til å skli ut. Jeg er nok en større planlegger enn mannen og det er han som står for middagslagingen. Jeg må derfor få han med på planene mine om ukesmener
|
|
|
#5 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Enkle ukesmenyerJeg tror cluet er å ha små planer, ikke store ambisjoner. Sett deg ned og bruk litt tid på en ukemeny. Velg mat du vet at dere pleier å spise, ikke sju nye retter dere aldri har prøvd før. Sett gjerne av en dag til restemiddag.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Enkle ukesmenyerTakk for svar. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkle ukesmenyerDetet virker bra her. Jeg liker å handle på torsdag. Skriver liste på onsdag. Prøver å feks ha mat som jeg kan ha salat ved siden av 2 dager etter hverandre. De dagene jeg vet vi har noe holder det med suppe og rundstykker. Supplerer med melk og brød på mandag. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Enkle ukesmenyerHver søndag sitter jeg og leter gjennom oppskrifter og skriver ned middager for hele uka. Så handler jeg et par ganger i uka. Deilig å slippe og henge over frysedisken i butikken, alltid vite hva man ska ha til middag hver dag. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Enkle ukesmenyerVeldig enig med Dragen.
|
|
![]() |
|
|