|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hvor rimelig kan man gjøre Legoland uten at det blir for rimelig?Jeg har ikke noe ønske om å være en uke, men en langhelg kunne vært greit. Storebror har veldig lyst til å dra til Legoland i sommer og om formen min er bra nok i slutten av juli kan det hende vi får til en tur.
![]() |
#2 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Hvor rimelig kan man gjøre Legoland uten at det blir for rimelig?Colorline til Hirtshals, leie hytte litt utenfor Legoland/Billund (billigere) - event. prøve hotell i Århus (vi var veldig heldig med det et år, ble billigere enn hytte). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Re: Hvor rimelig kan man gjøre Legoland uten at det blir for rimelig?
Takk for tips!
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvor rimelig kan man gjøre Legoland uten at det blir for rimelig?Jeg ville ha sammenlignet med fly. Norwegian flyr dit og det er mulig å få ok billetter, og flyplassen er rett ved siden av alt. Hvis dere kjører, og tar båten over, så bruker dere mange timer ekstra.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor rimelig kan man gjøre Legoland uten at det blir for rimelig?
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor rimelig kan man gjøre Legoland uten at det blir for rimelig?Ja, Norwegian hadde nylig en kampanje på Billund biletter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Re: Hvor rimelig kan man gjøre Legoland uten at det blir for rimelig?Vi pleier å reise uten sitteplass på veien ned - har med oss frokost, det har aldri vært vanskelig å få plass til hele familien rundt et bord. Hjem pleier vi å unne oss lunsjbuffet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvor rimelig kan man gjøre Legoland uten at det blir for rimelig?Vi var nå i mai.
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor rimelig kan man gjøre Legoland uten at det blir for rimelig?Hadde dere leiebil, Mex? Eller er det greit å få transport?
![]() |
#10 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor rimelig kan man gjøre Legoland uten at det blir for rimelig?
Barna har så veldig lyst å dra til legoland, og elsker å bade, så noe sånt hadde passet bra. Leide dere bil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvor rimelig kan man gjøre Legoland uten at det blir for rimelig?Nei, vi leide ikke bil. Det er korte avstander.
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor rimelig kan man gjøre Legoland uten at det blir for rimelig?Minsten her maser og maser om Legoland. Nå har vi gitt bort inngangsbillettene vi hadde men har en billett på CornFlakes pakken.
![]() |
#13 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvor rimelig kan man gjøre Legoland uten at det blir for rimelig?Legoland er veldig fint på ukedagene i høstferien hvis man vil gjøre det "budget". Bare nordmenn der, ingen andre har ferie da, rimelige reiser og feriehus (og da er det helt ok å ta de billige inne i landet, lite vits med strandlocation på den tiden). Mener å huske at alle attraksjoner var åpne, det var enkelte av kioskene som var stengt. Det levde vi greit med... Bare husk at det blåser endel i DK, vindtett jakke og kanskje noen tynne vanter hvis det er kaldt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvor rimelig kan man gjøre Legoland uten at det blir for rimelig?Vi har kjørt en gang og tatt fly engang. Når man kjører, så tar det tid å kjøre til båten, men må være der en stund før og stå i kø, deretter er det 4 timer på båten, og så ca 3 timer til Billund. Går nesten en dag i hver ende. Gang etter fløy vi. Flyplassen i Billund er et par kilometer fra Lalandia og Legoland. Flyturen tar 1 time. Nå bor vi 30 min fra Gardermoen, så vi var fremme tidlig på dagen og brukte den dagen i parken, når vi dro hjem igjen tok vi sisteflyet og var likevel hjemme rundt leggetid.
![]() |
|
|