|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Oppbevaring av lego-instruksjonerLillesøster har samla opp ein fin bunke med instruksjonshefter, og eg vurderer å setja dei i perm for å ha dei samla. Ser for meg at eg må klistre på sånne "holforsterkerplastringer" på alle sidene, for ho kjem nok til å bla mykje i dei. Vil dette fungera? Nokon anna smart måte å gjer det på? Finnes det eigne lego-permer? Me skal til Legoland i sommar, og der får me vel tak i det meste.
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppbevaring av lego- instruksjoner.Vi har dem bare i en egen skuff.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppbevaring av lego- instruksjonerVi har de i tidsskriftsholdere. Det fungerer ok, men instruksjonene blir lett ødlagte hvis de blir dratt opp og stappet ned...naturlig nok. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tankefull
|
Sv: Oppbevaring av lego- instruksjonerVi har de i tidsskriftholdere. Om jeg skulle hatt de i perm ville jeg hatt de i plastmappe, ikke hullet rett i dem.
|
|
|
#6 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Oppbevaring av lego- instruksjonerVi har oppskriftene i to tykke permer med plastmapper. Jeg ble gal av at de var spredd over hele huset, og Sønnemannen fikk hetta om vi ikke fant en oppskrift
|
|
|
#7 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Oppbevaring av lego-instruksjonerRingperm og plastmapper her.
|
|
|
#8 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Oppbevaring av lego- instruksjonerJeg har hørt at de finnes på nett ... Satser på det jeg, for her flyter de rundt, og ender til slutt i papirinnsamlinga.
|
|
|
#11 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Oppbevaring av lego-instruksjonerDu finner pdf av bruksanvisningene på nettet.
|
|
|
#13 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Oppbevaring av lego-instruksjonerVi har dem i en egen skuff. I praksis er jeg redd byggesettene sjelden komer til å bli bygget helt slik de ble første gang for det er så mye Lego å se gjennom for å finne alle delene at det er litt av et prosjekt. Har prøvd å sortere litt, men det sklir bare ur.
|
|
|
#14 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Oppbevaring av lego-instruksjonerDe ligger på nett, her tar vi de opp på iPaden og blar i de der. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Oppbevaring av lego-instruksjonerDe fleste heftene er i en kiste i gangen, noen på skjenken og noen på spisebordet i stuen (og det er visst min skyld
|
|
|
#17 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Oppbevaring av lego-instruksjonerVi har to arkivmapper i plast, enkelt og greit.
|
![]() |
|
|