|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Skikkelig fet krem til tørr og gammel halsJeg har ikke så mye rynker, men nå har alderen begynt å vises på halsen, rett og slett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skikkelig fet krem til tørr og gammel halsExomega Aderma på apoteket, den for "kropp og ansikt" eller hva det står på.
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Skikkelig fet krem til tørr og gammel halsAnsiktshuden min er veldig tørr og tåler KUN Decleor Nutridivine. Den selges på utvalgte taxfree-steder (i alle fall Stansted og Gatwick) i tillegg til hudpleiesalonger.
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Skikkelig fet krem til tørr og gammel halsTakk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Skikkelig fet krem til tørr og gammel halsI mangel av fuktighetskrem smurte jeg meg med kokosolje her om dagen. Leggene var tørre og flassete etter barbering. Jeg regnet egentlig med at oljen bare ville legge seg som en fet hinne utenpå, og ble overrasket da den trakk seg inn (det tok dog ganske så lang tid før alt var trukket inn). Men jeg fikk altså virkelig silkemyk babyhud etterpå, fuktig og god. Nå er planen å smøre inn føttene med rikelig kokosolje, tre på plastposer og traske rundt sånn et par timer. |
![]() |
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Skikkelig fet krem til tørr og gammel halsJeg har så vidt begynt å bruke Weleda Skin Food, fant den på "må ha" tips i et motemagasin. Virker svært lovende. Selges på helsekost og Kicks i Oslo.
![]() |
#8 |
Textrovert
|
![]() Sv: Skikkelig fet krem til tørr og gammel halsDe har to utgaver av Nutridivinen. Den ene er ekstra fet (den bruker jeg bare noen ganger om vinteren), så den kan sikkert døpes om til Nutrifilifjonk.
![]() |
#9 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Skikkelig fet krem til tørr og gammel hals
Den er veldig god! Bestiller du den på Iherb.com blir det mye billigere også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Epikur
|
![]() Sv: Skikkelig fet krem til tørr og gammel halsWeleda lukter en del, mer enn du liker, tror jeg.
![]() |
#13 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Skikkelig fet krem til tørr og gammel halsDa jeg for noen år siden gikk en del på Mary Kay partyer fikk vi tips fra konsulenten om å bruke ansiktsvann hver dag, også på halsen og nedover brystet.
![]() |
#14 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Skikkelig fet krem til tørr og gammel halsWeleda lukter en del, ja, men jeg synes den mest påtrengde lukten forsvinner ganske raskt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Skikkelig fet krem til tørr og gammel halsJeg elsker E-vitaminkremen fra Body shop. Jeg har fryktelig tørr hud, og bruker nattkremen som dagkrem. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|