Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mange hestejenter er vi her?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-07, 12:01   #1
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Hvor mange hestejenter er vi her?

Jeg så Manis avatar med dressurhesten, og lurte på en ting:

Er det bare meg her inne med hestedilla?

Jeg har vært "hestejente" hele livet og ridd siden jeg var ni, nå rir jeg en nydelig kaldblods/arabervallak på 7 år.
Vakker, snill og flink skimmel som har masse personlighet og som jeg har blitt veldig glad i.

Flere som jeg?

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 12:45   #2
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange hestejenter er vi her?



Jeg har også ridd masse i mine yngre dager. Hadde egen hest da jeg bodde i Spania og var veldig aktiv. Drev med dressur.
I januar begynte jeg og en venninne på ridekurs for voksne og det er så gøy og endelig ha begynt igjen.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 13:07   #3
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange hestejenter er vi her?

Jeg var aktiv i ungdommen, og hadde egen ponni,(Kat 1)som gikk i rideskole. Jeg har også ridd litt som voksen, men nå er det årevis siden.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 13:15   #4
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange hestejenter er vi her?

Vi hadde hest (fjordingsgamp) da jeg var ca åtte, og selv om det var min storesøster som syslet mest med ham så elsket jeg å ri. Jeg var tom. på fjelltur med ham alene.
Han skulle egentlig til slakteriet (han var gammel) da mine foreldre forbarmet seg over ham og han fikk ett års benådning hos oss.
Så jag kan vel ikke akkurat utrope meg som medlem av rytterklubben, men som sagt, jeg stortrivdes på hesteryggen og skulle gjerne hatt mulighet til å friske opp.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 14:02   #5
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange hestejenter er vi her?

Det er vel kanskje ingen bombe at jeg også er hestejente..

Har tre egne for øyeblikket, men har tilsammen syv hester på stallen.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 14:58   #6
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange hestejenter er vi her?

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Det er vel kanskje ingen bombe at jeg også er hestejente..

Har tre egne for øyeblikket, men har tilsammen syv hester på stallen.

Heldiggrisen.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 15:16   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange hestejenter er vi her?

Når dere kaller dere hestejenter ser jeg veldig for meg pennyklubben og jentene i klassen til Stesnuppa.

Dette har jo ingenting med denne tråden å gjøre da....

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 15:20   #8
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange hestejenter er vi her?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Når dere kaller dere hestejenter ser jeg veldig for meg pennyklubben og jentene i klassen til Stesnuppa.

Dette har jo ingenting med denne tråden å gjøre da....

Jeg er en gammel hestejente:

Var ivrig medlem av Pennyklubben, og hadde alle Pennybladene fra 1. utgivelse.
Gikk på rideskole i mange år. Men fikk aldri mitt høyeste ønske til bursdager, eller jul. I dag kan vi ikke ha hest¨. Dette på grunn av min liten sønn, som er fryktelig allergisk.
Så jeg får nøye meg med å ri, når jeg er på besøk hos søsteren min.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 15:28   #9
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange hestejenter er vi her?

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Jeg er en gammel hestejente:

Var ivrig medlem av Pennyklubben, og hadde alle Pennybladene fra 1. utgivelse.
Gikk på rideskole i mange år. Men fikk aldri mitt høyeste ønske til bursdager, eller jul. I dag kan vi ikke ha hest¨. Dette på grunn av min liten sønn, som er fryktelig allergisk.
Så jeg får nøye meg med å ri, når jeg er på besøk hos søsteren min.

Curly hesten er fin for allergikere. Den er kjempesøt.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 16:39   #10
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange hestejenter er vi her?

Jeg kan nok ikke kalles hestejente, men jeg liker å ri av og til. Blir ikke så ofte som jeg kunne tenkt meg, men litt av og til. Bruker å la ungene ri også av og til.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 17:12   #11
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Hvor mange hestejenter er vi her?

Hadde egen hest da jeg var yngre. Tok opp ridningen for etpar år siden, og jeg fikk til og med sambo med på en ridetur. Men tiden min strekker dessverre ikke til. Håper å få tid til mer ridning på sikt.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 19:38   #12
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange hestejenter er vi her?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Når dere kaller dere hestejenter ser jeg veldig for meg pennyklubben og jentene i klassen til Stesnuppa.

Dette har jo ingenting med denne tråden å gjøre da....


Ja, men jeg var jo sånn!
Hesteplakater overalt, hestebøker på nattbordet og striglesaker til pynt i hyllene, drøssevis med hester til dukkene mine, dressurbane oppmarkert med tape og tusj på soveromsgulvet...

Jeg klarte å "smitte" min seks år yngre niese med hestedilla også, så vi fikk en felles interesse og har delt stall i mange år.
Det er hennes hest jeg rir nå.

Da jeg var yngre og bodde på østlandet var jeg ganske aktiv på stevner også, red en herlig liten New Forest-hoppe som var velskolert og flink.

Jeg tror for min del at jeg kommer til å være "hestejente" hele livet.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 19:44   #13
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange hestejenter er vi her?

Jeg hadde egen hest for mange år siden og så var jeg selvsagt medlem i Pennyklubben i mange år. Soverommet mitt var tapetsert med hesteplakater, jeg hadde til og med en heldørs plakat av Rex Rodney.

Nå har jeg ikke ridd på mange år. Tid og penger strekker ikke til, men jeg savner det veldig.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 19:54   #14
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange hestejenter er vi her?

Jeg har drevet aktivt med sprangridning i mange år. Har vært på starum og instruert andre i mange år.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 20:02   #15
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange hestejenter er vi her?



Jeg er også gammel hestejente, har ridd siden jeg var ni år. Har for tiden ikke egen hest da døgnet mitt har for få timer, men datter'n min har en Connemaravalakk (Memphis) som er helt nydelig. Håper det blir egen hest på meg igjen også om noen år når ungene vokser til og jeg får meg tid mellom hendene

Vi bor forøvrig rett ved siden av et ridesenter (Memphis er stallet opp der) - så vi har det som plommen i egget!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 10:33   #16
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange hestejenter er vi her?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Heldiggrisen.

Joda, men jeg er ikke sikker på om det egentlig er så forenelig med barn og tvillinger i magen.. Særlig når den ene hesten min er en ganske så stor ridehest som trenger endel trening for å holdes igang.
Men, men jeg selger uansett ikke den hesten, kanskje den andre om jeg finner rett kjøper. Den siste "hesten" er bare en liten ponni som vel egentlig er min datters nå så den blir her den også.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 10:36   #17
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange hestejenter er vi her?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no