|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Lage energi/proteinbarer selv?Elitesvømmeren i huset trener ekstremt mange timer i uka og trenger påfyll av både høykarbo og proteiner. Han er flink til å spise nøtter og frukt på trening,men vil gjerne ha barer også til variasjon.
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 14-06-13 kl 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Lage energi/proteinbarer selv?Jeg er ofte innom bloggen Grys Kjøkkenskiverier, og hun hadde en oppskrift på dette (jeg har ikke prøvd den). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Lage energi/proteinbarer selv?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lage energi/proteinbarer selv?Larabars er enkle å lage selv ja. Jeg har laget dem med forskjellig tørket frukt i tillegg til dadler og med kakao pulver og kakaonibs oppi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Lage energi/proteinbarer selv?Her var også mye som så godt ut http://pinterest.com/sjww/protein-bars/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lage energi/proteinbarer selv?Nigellas frokostbarer er gode |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lage energi/proteinbarer selv?Jeg har laget med samme formål - datter som trener og har det travelt. Det fungerer fint. Jeg finner ikke oppskriften nå, men de linkene som er ovenfor her ser helt ok ut.
![]() |
#8 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Lage energi/proteinbarer selv?Så smart! Tror jeg må lage meg slike i helgen.
![]() |
#9 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Lage energi/proteinbarer selv?Larabars så jo både enkle og gode ut, med masse variasjonsmuligheter. Svømmefanten selv kan til og med klare å lage dem!
![]() |
#10 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Lage energi/proteinbarer selv?Laget tre svære ladninger inspirert av Larabars. En runde med havregyryn, mandler og rosiner og aprikoser. En med valnøtter,proteinpulver med vanilje og tørkede bær. En med mandler, kokos, aprikos og kakao.
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Lage energi/proteinbarer selv?
Jeg glemte å si at de er farlig gode!
![]() |
|
|