Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Bergen - uke 32

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-13, 11:38   #1
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Bergen - uke 32

Vet dere om rimelige overnattingsplasser i Bergen for en familie på 4 (to voksne, to barn)? Gjerne hytte el.l.
Vi har lyst til å ta gutta med til Bergen og gå i akvariet osv. Tror det hadde vært kjekt for både små og store. Bare turen oppover (vi kjører) med ferjene er jo en opplevelse for dem.

Det gjør ingenting om det er et stykke utfor byen.

Gammel 17-06-13, 12:16   #3
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bergen - uke 32

http://www.visitbergen.com/no/OVERNA...huset-Nordnes=
http://www.visitbergen.com/no/OVERNA...t-5-Gjestehus=
Disse hadde ikke ledig det aktuelle tidsrommet. (Dessuten syns jeg nok 1600,- pr døgn var dyrt!)

http://www.gullaksen-gjestehus.no/Om...hus-6822s.html
Ikke egnet for små barn, står det der.

http://www.mmcamp.no/
Her var det lite informasjon syns jeg. (Liker å kunne se hyttene og eksakte priser for aktuelle tidsrom før jeg sender mail.)

Men tusen takk for tipsene.

Gammel 17-06-13, 12:28   #4
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Hva med Marken gjestehus?
http://marken-gjestehus.com/#!/roomandprices

Eller Leilighet på Laksevåg:
http://www.hotell.no/hotell/norge/be...artment-hotels

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-13, 12:32   #5
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Eller kanskje Skuteviken gjestehus:
http://www.skutevikenguesthouse.com/

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-13, 14:30   #6
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Her overnatta vi ein gong og det var heilt greitt, hugsar eg: http://www.lonecamping.no/

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-13, 14:54   #7
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Hva med vandrerhjem? Feks. http://www.montana.no/ ?

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-13, 16:20   #8
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Er dere coop medlemmer? Har dere i tilfelle sjekket coop hotellkupp?

Jeg tror også at Scandic hotellet på Sandsli har greie tilbud på sommeren. De reklamerer med å være barnas sommerhotell.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-13, 16:30   #9
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Er dere coop medlemmer? Har dere i tilfelle sjekket coop hotellkupp?

Jeg tror også at Scandic hotellet på Sandsli har greie tilbud på sommeren. De reklamerer med å være barnas sommerhotell.

Å god idé! Det skal jeg sjekke ut.
Vandrehjem og plasser man deler bad eller kjøkken går ut.

Gammel 26-06-13, 20:54   #10
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fant dere noe?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 08:59   #11
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Fant dere noe?

Nei, vi har ikke funnet noe som er rimelig nok desverre. Spørs om vi får ha hjemme-ferie i stedet for. Men vi skal ha en uke i Kristiansand da, så det er ikke synd på oss (men det er også derfor vi ikke kan ha noe dyrt i Bergen).

Gammel 27-06-13, 10:20   #12
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Midttun camping ville jeg styrt unna. Ikke noen fin campingplass.

Lone camping er bra. Ikke langt fra byen, samtidig som du er litt på landet. Men har ingen erfaring med å bo der da.

På vandrehjem kan man bestille eget rom med bad. Det anbefaler jeg hvis det er ledig. Vi har gjort det i København, og billig og bra overnatting. Men enig med deg, bad må være på rommet, ikke i fellesareal.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.