Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Møbelsnekker?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-13, 18:02   #1
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Møbelsnekker?

Jeg flytter inn i leilighet fra enebolig i august.
I utgangspunktet hadde ungene veldig lyst på Stompa-loftsenger med sovesofa under, men rommene er lange og smale, men litt ukurrante mål.
Det beste hadde vært å få plassert seng (gjerne loftseng) innerst i rommene på kortveggen, men de er ikke riktig 2 meter brede (1, 97 og 1, 98, faktisk) Jeg lurer litt på om det hadde vært lurt å rett og slett få en møbelsnekker til å tilpasse noen gode løsninger i disse rommene.
De behøver ikke være fryktelig kompliserte. Jeg tenker en sovealkove/loftseng med sovesofaløsning under, også skriveppulter og kanskje en brukbar hylleløsning. men en møbelsnekker vil vel sannsynligvis kunne foreslå noen gode løsninger og?
Noen som har en formening om hvor mye sånt koster? Og ikke minst. Vet noen av dere om en brukbar og ikke alt for dyr møbelsnekker i Oslo/Romerike?

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no