Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tur med barn på 8 og 4?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-13, 01:55   #1
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Tur med barn på 8 og 4?

Hei

Vet ikke helt om dette ligger i riktig forum men altså jeg har barna i fire dager denne helgen og hadde lyst til å finn på noe morsomt sammen med dem. Jeg har ingen muligheter å overnatte noe sted da jeg mangler hundepass blant annet. Telt og slikt er uaktuelt for det må da eventuelt kjøpes inn. Så jeg tenkte jeg skulle spørre her er det noen som har noen ideer hva man kan finne på om tur eller underholdning eller annet som varer sånn en dag. Hvor man kan feks kjøre til og være en dag med underholdning og moro for begge ungene? Vi bor litt utenfor drammen så da er det helst i østlands område som hadde vert aktuelt.

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 11:01   #2
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tur med barn på 8 og 4?

Her i Skien har vi Eventyrfabrikken og Fritidsparken som er fine destinasjoner på dager med ikke så fint vær.

Gammel 20-06-13, 11:06   #3
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Ligger en klatrepark ved Sandefjord. Folvar familiepark.

Gammel 20-06-13, 11:08   #4
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Blåfarveværket er koselig, og de pleier å ha dyr man kan hilse på. Hvis dere kjører helt opp til gruvene er det en gruvegang man kan gå inn i på egen hånd.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 11:09   #5
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tenkte også på Blåfarveverket.

Kan man fortsatt besøke gruvene i Kongsberg?

Gammel 20-06-13, 11:54   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foldvik familiepark rett utenfor Stavern er verdt et besøk da. Mener det er lov å ha med hunder dit så lenge de går i bånd. Det står det kanskje noe om på hjemmesiden deres.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.