|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Styrkeprøven 22. juni 2013Er det flere enn meg som følger med på venner og familie i dag?
![]() |
#2 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Styrkeprøven 22. juni 2013.Ja, og jeg har lagt inn et par som favoritter og tenker jeg skal følge mellomtidene deres underveis. Jeg har en stor gruppe tilknyttet jobb som sykler Lillehammer-Oslo i tre grupper med tre ulike tidsmål. Forrige lørdag fulgte jeg dem rundt Vättern.
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Styrkeprøven 22. juni 2013.Jeg skal ikke følge med, for å si det slik, men jeg har bekjente som stiller Trondheim-Oslo, og venner som sykler fra Lillehammer, så gøy er det lell.
![]() |
#4 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Styrkeprøven 22. juni 2013.For første gang på 5 år sykler jeg ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Styrkeprøven 22. juni 2013Jeg følger spent på med svogeren min, han skal inn på under 16 timer fra Trondheim. Jeg har sett han live en gang, teamet hans syklet forbi meg den ene gangen jeg syklet fra Eidsvoll, det høres ut som en biesverm som passerer. De får ihvertfall ikke med seg noen fin natur eller hva blomstene langs veien lukter. Ellers har jeg heiet inn to gode kollegaer fra hhv. Lillehammer og Eidsvoll.
![]() |
#7 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Styrkeprøven 22. juni 2013Med den motvinden som er så ryker nok mange på sine tidsmål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passe aktiv
![]() Sv: Styrkeprøven 22. juni 2013Takk alle! Han er nok unik
![]() |
#10 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Styrkeprøven 22. juni 2013Har hentet mann etter Lillehammer - Oslo. Neste år satser han på Trondheim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Styrkeprøven 22. juni 2013Har fått en minirapport fra Lillehammer. Det har vært ett helvete over fjellet. Regn og vind har gjort turen tung. De har ikke tid til noen uhell nå.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Styrkeprøven 22. juni 2013Jeg har en tidligere kollega/bekjent som sykler fra Trondheim og hadde 12.14 på Gjøvik. Jeg tror at han har det vondt nå, ref sist års erfaring. Han har trent mindre i år og jeg tror at han sykler raskere i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Styrkeprøven 22. juni 2013Jeg syntes oppriktig synd på rytterene som har sittet nesten ett døgn på ett lite stivt sykkelsete med litt polstring i rompa og beina har gått som trommestikker i over 50 mil, de må ha en helt unik drivkraft. Hver eneste lille celle i kroppen er øm og vond. Det er nesten rørende å stå på Løren og ta i mot utmattede ryttere som gråter av glede over å ha prestert en slik styrkeprøve.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Styrkeprøven 22. juni 2013Pappa gjorde det et år... det året han ble 40 mener jeg. (mao 20 år siden, vi feiret nylig hans sekstiårsdag) Det er LANGT altså!
![]() |
#15 |
Passe aktiv
![]() Sv: Styrkeprøven 22. juni 2013Pappa brukte 30 timer. Hentet han 06.30. Nær velt etter Berkåk, tatt en blund på sovesal etter Gjøvik og i usedvanlig god form. De ble bare to som syklet sammen, den tredje brøt fordi han var skadet.
![]() |
#17 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Styrkeprøven 22. juni 2013Svoger er skuffet, men er man i team så er man i team, man må følge kapteinene, de kom inn 41 minutter bak målet. De kom samlet inn, minus noen mann.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 23-06-13 kl 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|